Haha, problemet var att jag han aldrig ut på banan, den gick av vid lite motortuning på bänken!Dave wrote:Jag jag jag !!!Malte wrote: David/rally, försten som hör av sig får den free of charge!
Det där är nog den första Zen hållaren jag sett gå av på det där viset.....hur f*n KÖR du egentligen !
Maltes FG onroadresa!
Re: Malte - Posse Sportsline -08 ^3
Malte! Händer ingenting här längre!!:)
Blir det någon tävling i år?
Blir det någon tävling i år?
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Hej Peter, du har rätt, här har det varit lugnt! Blir inga tävlingar i år får se nästa år men jag lovar inget!
Men i morgon blir det lite körning, Trollhättebanan får ju finbesök av SX3 så lite Posse blir det nog kört då!
Men i morgon blir det lite körning, Trollhättebanan får ju finbesök av SX3 så lite Posse blir det nog kört då!
Malte - Den tyska fördärvstråden..
Jag blev lurad. Rejält. Tror jag. Slipsfinnen tipsade mig om denna bilen någon gång före jul och sade att: - Köp den så kommer du bli snabbast i Europa när det gäller 1:5! -Ofan sa jag, är det verkligen så? - Heppo perkolo svarade han med sin falskaste röst. Jag tog det årerigen som ett ja.
Och så fick det väl bli då. Får se om det stämmer till våren!

Jag lade en snabblack inatt. blev rätt bra.

Må fan ta alla RS5or om det inte stämmer nu!
Och så fick det väl bli då. Får se om det stämmer till våren!

Jag lade en snabblack inatt. blev rätt bra.

Må fan ta alla RS5or om det inte stämmer nu!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Malte - Den tyska fördärvstråden..
Ah.....så du gick på den.....
Rally ringde å vrålade av skratt.....gick nästan inte höra vad han sa......
Först fattade jag inte vad det var frågan om, men sen framgick det ju klart att han hade blåst dig totalt....
Den där kommer att bli efter i Sandhem....till och med min gamla 1:10 buggy från -87 kommer att piska skiten ur den.....
Sorry Pastorn !

Rally ringde å vrålade av skratt.....gick nästan inte höra vad han sa......
Först fattade jag inte vad det var frågan om, men sen framgick det ju klart att han hade blåst dig totalt....
Den där kommer att bli efter i Sandhem....till och med min gamla 1:10 buggy från -87 kommer att piska skiten ur den.....
Sorry Pastorn !
Re: Malte - Den tyska fördärvstråden..
Jag misstänkte det direkt när jag öppnade paketet att chassiet kommer ju skrapa i rejält i hoppet?
Och inte fan lär man vinna några starter utan man kommer sist i grussprutet.
Och inte fan lär man vinna några starter utan man kommer sist i grussprutet.
Vart bilderna utan karossen då??
Det är lungt.. Har du inte hört om den nya Team Chase -buren till FG onroad???
Ihop med en klase paddeldäck så
Billös expertkommentator..
Kommer i morgon, är lite för mörkt i mitt finrum just nu!S 500 R wrote:Vart bilderna utan karossen då??
- Dave
- Site Admin
Bjuggen wrote:Det är lungt.. Har du inte hört om den nya Team Chase -buren till FG onroad???
- Dave
- Site Admin
Malte wrote:Kommer i morgon, är lite för mörkt i mitt finrum just nu!S 500 R wrote:Vart bilderna utan karossen då??
OkeyMalte wrote:Kommer i morgon, är lite för mörkt i mitt finrum just nu!S 500 R wrote:Vart bilderna utan karossen då??
- Rallyfinnen
Det är helt ok att du skyller på mig för att du inte vågar erkänna begäret Malte, jag tar den smällen! 
Dags för David att kliva ur garderoben snart också, han kan inte leva i en lögn hela livet. Helt ok att skylla på mig då också om det gör det hela lättare! Det är inte svårare än att trycka på KÖP-knappen David! Din gamla leverantör på CF-delar har dom, så du är säkert registrerad från förr
Jag jobbar på bänken för fullt Malte, sedan kan vi utröna vilken motor som kan få denna att spinna på alla fyra
Dags för David att kliva ur garderoben snart också, han kan inte leva i en lögn hela livet. Helt ok att skylla på mig då också om det gör det hela lättare! Det är inte svårare än att trycka på KÖP-knappen David! Din gamla leverantör på CF-delar har dom, så du är säkert registrerad från förr
Jag jobbar på bänken för fullt Malte, sedan kan vi utröna vilken motor som kan få denna att spinna på alla fyra
Du har rätt Sam, jag och Bjuggis har ju redan erkänt asfaltssyndens mäktiga krafter, bara Dave kvar!
På tal om motor så kan det nog bli TS-vevhus och jaga rätt på en rättvis cylinder, sedan blir det drifting ut ur kurvorna!
På tal om motor så kan det nog bli TS-vevhus och jaga rätt på en rättvis cylinder, sedan blir det drifting ut ur kurvorna!

Vi får väl se vem som kommer vara snabbast runt banan