Hedebyring Trosa
- J.A racing
Re: Hedebyring Trosa
Åfan ja de blir nog bättre nu skiner ju solen och det är 8 grader, är det pölar på banan?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Och där kom några droppar regn. Passar på att ladda lite batterier i ensamheten 
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Inga pölar vad jag kan se. Men är som sagt utanför området
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
finns det bilder på banan uppifrån luften?
och har ni en adress eller kordinater så man kan
se hur långt det är från mig.
och har ni en adress eller kordinater så man kan
se hur långt det är från mig.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
44 mil är det från Sundsvall.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&m ... %3C/pts%3E
Ändra till satellit vy
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&m ... %3C/pts%3E
Ändra till satellit vy
Det var bra körning idag! Körde med C-däcken och dom bettade på bra! Tycker det gick mycket bättre idag än övriga körningar
Med kopplingen justerad så tog den senare i registret och bilen upplevdes som rappare ut ur kurvor och på ralan.. Lyckades spräcka kulleden på vänster bakdämpare två gånger, varav en av gångerna forcerade den lösa dämparen bromsslangen mot hjulen så den nöttes av och jag tappade bromsverkan bak... lilla isoleringen mellan krök och dämpare packade ihop och bilen låter som en räcer ska 
Skruvarna till diffkuggen lossnade, loctitade dessa, men dom hann tydligen inte härda utan loctiten fungerade som sörjmedel och dom lossnade igen
Hade inte AMB decodandet strulat hade det varit tipptopp! =)
I väntan på wrep och tomuch så skapade en plats på facebook, så nu kan man checka in på Hedeby ring när man är i krokarna
Skruvarna till diffkuggen lossnade, loctitade dessa, men dom hann tydligen inte härda utan loctiten fungerade som sörjmedel och dom lossnade igen
Hade inte AMB decodandet strulat hade det varit tipptopp! =)
I väntan på wrep och tomuch så skapade en plats på facebook, så nu kan man checka in på Hedeby ring när man är i krokarna
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Jo det var trist att tidtagningen strulade så... men jag tror att vi hittade felet sen när vi kom hem... vi gjorde lite fler tester i garaget och kom fram till att det var 12V-till-dator-mojängen som störde ut hela skiten... så vi grävde nog fram slingan i onödan
Såg att elfa hade rea på 12V-till-230V-mojänger nu.. skulle va en med extra fin spänning ut... kanske skulle testa en sån.. men de va lite dyr för att köpa på chans bara.. 
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
- J.A racing
-
wrep
Jag tänkte åka ner nu ikväll och löda ihop slinga ingen.. 
E väl ba köpa en, packa upp försiktigt och pröva och sedan returnera om den inte avhjälpte beskymren? =)wrep wrote:Jo det var trist att tidtagningen strulade så... men jag tror att vi hittade felet sen när vi kom hem... vi gjorde lite fler tester i garaget och kom fram till att det var 12V-till-dator-mojängen som störde ut hela skiten... så vi grävde nog fram slingan i onödanSåg att elfa hade rea på 12V-till-230V-mojänger nu.. skulle va en med extra fin spänning ut... kanske skulle testa en sån.. men de va lite dyr för att köpa på chans bara..
-
wrep
Jag var där och idiot-mekade nu ikväll lödde, krympslangade, vulktejpade, grävde och grävde igen...
Men jag tror det slutade med glapp i kontakten på själva mottagaren... . men jag fick naturligtvis inte med mig någon bil att testa med
Ringde J.A om han kunde komma men han verkade gått och lagt sig.. 
Men jag tror det slutade med glapp i kontakten på själva mottagaren... . men jag fick naturligtvis inte med mig någon bil att testa med
- J.A racing
Ringde mig ok jag har telefon i lastbilen på jobbet märkte jag nu, eller vart den nu är?

-
wrep
Ok he he... hoppas du hittar den... 
Jag tror som sagt att tidtagningen skall funka nu.. men man borde testa en gång till innan vi skall köra våran träning...
Jag tror som sagt att tidtagningen skall funka nu.. men man borde testa en gång till innan vi skall köra våran träning...
Tjena!
Jag och Stefan tänkte köra på "skarpan" på söndag, vore kul om ni kunde dyka upp o köra med oss.
Jag och Stefan tänkte köra på "skarpan" på söndag, vore kul om ni kunde dyka upp o köra med oss.
-
wrep
Jag och Toomuch skall till Örebro då och stjäla cup-poäng från er som inte vågar komma