Vad har du köpt till din LS idag?
Re: Vad har du köpt till din LS idag?
Lätt hännt!Bjuggen wrote:SorryBlandade nog ihop grabbarna
Gött Bjugg, nu kan vi hetsa varandra hela vintern med feta uppgraderingar!
Jag har bett två böner på hbf... och idag svarade gud med trenchers på split six på dagens deal 
På väg hem!
På väg hem!
- J.A racing
markusb wrote:Jag har bett två böner på hbf... och idag svarade gud med trenchers på split six på dagens deal
På väg hem!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Bra köp... dom har jag och dom är underbara!markusb wrote:Jag har bett två böner på hbf... och idag svarade gud med trenchers på split six på dagens deal
På väg hem!
Ska bli kul att testa dom! När dom är slut så blir det mxt, då är det dax att tjata på Dave igen 
Suspensionlimiters "strapset" fram å bak, aluminium styrmekanismen inklusive servoräddaren, rpm:s bakre skidplate och en lauterbacher ställbar 4 backskoppling...thats it for now
Blir nog 30,5cc kit med wt 668 fugge å en schysstare pipa vartetter med
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
kör på 990 fuggen i stället!
Jaha.... Idag vart det en liten nätt beställning från bästa Maffian. Ett stycke Proline bubbla kaross till 5t. Samt lite färg att stänka på! 
Robban wrote:Jaha.... Idag vart det en liten nätt beställning från bästa Maffian. Ett stycke Proline bubbla kaross till 5t. Samt lite färg att stänka på!
Vill ha
Billös expertkommentator..
Trevligt!!!Robban wrote:Jaha.... Idag vart det en liten nätt beställning från bästa Maffian. Ett stycke Proline bubbla kaross till 5t. Samt lite färg att stänka på!
Ja visst fan! Slipper man undra vilken biljävel som är min på filmerna sen =)S 500 R wrote:Trevligt!!!Robban wrote:Jaha.... Idag vart det en liten nätt beställning från bästa Maffian. Ett stycke Proline bubbla kaross till 5t. Samt lite färg att stänka på!
Hahahaha! Måla den rosa med då