DDM:s deal of the day!
Re: DDM:s deal of the day!
Undra om den där motorn bygger på den nya GP290 cylinder som CY släppt? Jag tror inte det faktiskt. Om inte så kan det vara vanskligt att betala så mycket för en motorn där cylinderbeläggningen är ett frågetecken 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Jo jag vet, vill ha en 4-bult Zen av nått slag.waqr wrote:Undra om den där motorn bygger på den nya GP290 cylinder som CY släppt? Jag tror inte det faktiskt. Om inte så kan det vara vanskligt att betala så mycket för en motorn där cylinderbeläggningen är ett frågetecken
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hehe...ja det är inte lätt att bestämma sig. Finns ju hur många varianter som helst 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Det där priset är grym bra för den pipan (185*7*1,30= 1683:- ). Den har fått grymt bra kritik "over there" så man köper inte griset i säcken direkt.....
Letar Baja 5B
Vad passar denna pipa till för motor, orginal eller trim?! Är ruskigt sugen just nu på en svart GBE hornet... Har og motor idag, kommer ev köpa en 27,2, funkar den bra med den motorn
- J.A racing
Här är lite info som Egon skickade till mig: viewtopic.php?f=28&t=146" onclick="window.open(this.href);return false;Stelunex wrote:Vad passar denna pipa till för motor, orginal eller trim?! Är ruskigt sugen just nu på en svart GBE hornet... Har og motor idag, kommer ev köpa en 27,2, funkar den bra med den motorn
OK tack för infon, så om jag förstår det rätt så pasar denna pipa bäst till en orginal motor, vad varvar en 27,2 sådan motor som Waqr har i sin FG?!
J.A racing wrote:Här är lite info som Egon skickade till mig: viewtopic.php?f=28&t=146" onclick="window.open(this.href);return false;Stelunex wrote:Vad passar denna pipa till för motor, orginal eller trim?! Är ruskigt sugen just nu på en svart GBE hornet... Har og motor idag, kommer ev köpa en 27,2, funkar den bra med den motorn
- J.A racing
Jag vet inte helt 100, men jag skulle tro att Hornet och den motorn skulle vara perfekta ihop. Det är nog först med Fullmod och promod som den inte passar så bra samt med dom värre reed maskinerna.
då köper jag den pipan. Tror det blir svart. Skulle inte du ha en sådan pipa Johan?
- J.A racing
Kredtikorten går varma idag minsann 
Helt rätt, man lever bara en gång och då ska man passa på att ha kul
Helt rätt, man lever bara en gång och då ska man passa på att ha kul
Letar Baja 5B
- J.A racing
Det måste ju vara många som slår till som inte hade tänkt sig köpa något... dom måste göra bra med pengar på detta!