Some driving
Re: Some driving
Kanon... Då får jag se till att bo i närheten på tis. 
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Har vi nån ställe i närheten av Ulricehamn eller Borås att köra på........
Lillbajan e ju alltid med.......... Måste bara veta alla ställe vi kan köra på 

Ska landa i Varberg imorrn, nån som ska ut o köra däromkring.......... 

Hade vi nåt bra ställe i norra delarna av Götet eller Kungälv att köra på....... 
Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
Hallå eller... kom hem från Dösebacka för 10 min sedanKulan wrote:OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
Ska se om jag kan fixa en sedan om ingen annan kan fixa det innan. Annars finns det en beskrivning här på forumet om du söker lite.Kulan wrote:OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
OKI DOKI, får väl leta lite på forumet.........S 500 R wrote:Ska se om jag kan fixa en sedan om ingen annan kan fixa det innan. Annars finns det en beskrivning här på forumet om du söker lite.Kulan wrote:OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
Vi får kanske göra ett spec. inlägg, vägbeskrivningar till olika körställe..........
Antar vi e några som e ute o far på vägarna........
Ska se om jag kan fixa en sedan om ingen annan kan fixa det innan. Annars finns det en beskrivning här på forumet om du söker lite.[/quote]Kulan wrote:OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
Tjenare Kulan. Jag bor i Kungälv så e du i närheten och känner för att gasa lite i dösebacka ikväll så hör av dig på 0706-789809. Vi kan mötas upp i kungälv så kan du ta följe ut till gropen
PAN wrote:Ska se om jag kan fixa en sedan om ingen annan kan fixa det innan. Annars finns det en beskrivning här på forumet om du söker lite.Kulan wrote:OKI DOKI ...... Har du en liten vägbeskrivning till mej, ska va i götet morrn.......S 500 R wrote:Dösebacke ligger i Kungälv. Där kan du köra lite.
Tjenare Kulan. Jag bor i Kungälv så e du i närheten och känner för att gasa lite i dösebacka ikväll så hör av dig på 0706-789809. Vi kan mötas upp i kungälv så kan du ta följe ut till gropen[/quote]
Fick boka om som vanligt, sitter i Ulricehamn........Hör av mig så fort jag e på gång...........
Lägger in ditt nr. i Tel. Tar nån vecka innan jag e i Götet igen