Gruppköp av Elcon koppling!
Re: Gruppköp av Elcon koppling!
Tycker det låter som en skit bra ide!
Verkar vara en riktig scammer.. Som skjuter fram problemet hela tiden!
Antagligen någon form av missbruk som slukar pengar... Spel som narkotika!
Tycker ni gör rätt i ett fredligt studiebesök och kräver kopplingarna och sedan gör en polisanmälan!
Kvittens på elektronisk transaktion finns ju! Er/era bank/er kan inte hjälpa er då?
I bästa fall kan kronkalle skrapa ihop några kronor åt Er, efter en polisanmälan!
Någon måste ju sätta stopp för honom, så inte fler blir lurade på hårt intjänade pengar!
Antagligen någon form av missbruk som slukar pengar... Spel som narkotika!
Tycker ni gör rätt i ett fredligt studiebesök och kräver kopplingarna och sedan gör en polisanmälan!
Kvittens på elektronisk transaktion finns ju! Er/era bank/er kan inte hjälpa er då?
I bästa fall kan kronkalle skrapa ihop några kronor åt Er, efter en polisanmälan!
Någon måste ju sätta stopp för honom, så inte fler blir lurade på hårt intjänade pengar!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Ja, vi får se vad som händer fram över!
-
Ntch in da dirt
Tyvär så är inte kronfogden mycket att ha i dagens läge skulle han sätta företaget i konken så är pengarna borta sedan.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- J.A racing
Om han nu inte drev det som enskild firma.Mcd powa wrote:Tyvär så är inte kronfogden mycket att ha i dagens läge skulle han sätta företaget i konken så är pengarna borta sedan.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
Ntch in da dirt
Har ni tur så engagerar sig sig fogden jätte mycket . I ett fall som jag skickade in till dem angående en bilaffär så sket det sig . De kunde ringa och tala om att de som fodringen var ställd mot hade sålt bilen till en bilfirma och firmans namn .
men sedan att fixa så att de kunde göra handräcknings ärende mm på den sedan det gick inte .
Så 15000:- spänn åt fanders dessutom dog den personen som stod som ägare några månader senare samt att dottern hade skändat dödsboet. Så det fanns inga pengar att driva in.
men sedan att fixa så att de kunde göra handräcknings ärende mm på den sedan det gick inte .
Så 15000:- spänn åt fanders dessutom dog den personen som stod som ägare några månader senare samt att dottern hade skändat dödsboet. Så det fanns inga pengar att driva in.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
-
Elstängsel
Blev lite nyfiken.. Fick ni några kopplingar till slut? Har han slagit igen å flytt landet?
Vi kan nog konstatera att detta kapitket är avslutat. Det är nog bara inse att man blev blåst. Så jag låser denna tråden nu. Kommer det upp någon ny info så öppnar jag den igen!