Vilken otroligt skön känsla det är att få ratta R8 runt ringen. Är det fler som kör? kanske skulle starta ett race nån kväll live. Kan man inte göra upp i grusgropen kanske vi kan göra upp på ringen...
Forza 3
Forza 3
Då passar jag på att starta upp en tråd om Forza 3, någon som spelat det, (om någon inte vet vad det är så är det de senaste bilspelet till Xbox 360).
Vilken otroligt skön känsla det är att få ratta R8 runt ringen. Är det fler som kör? kanske skulle starta ett race nån kväll live. Kan man inte göra upp i grusgropen kanske vi kan göra upp på ringen...
Re: Forza 3
Har inte Xbox... skulle vilja prova det spelet..
Jag har PS2 tjock 
- Mr_Rustler
Jag kör på X-box 360!!! Så jäckla kul o köra Evo 9an fultrimmad 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Får kanske komma hem till dig då mr rustler och köra lite!!
sitter åxo spelar detta spel när barna sover. klart mycket roligare än forza 2. spelar dock inte över nätet!
Ett helt underbart spel för bil älskare, stråckte precis ut en bugatti veiron,
Om det är någon som kör online så adda mig, stelunex har jag på liven..
Om det är någon som kör online så adda mig, stelunex har jag på liven..
- J.A racing
Testade det hos en polare, de var riktigt bra tyckte jag. Nästan så man får kränga PS3´an och köpa ett 360 Elite. Hmm 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
huvva....vart sugen igen som gammal "hardcore simracer" så darrar det till i nerven
Har iofs sålt alla grejjerna (MoMo Stolen , Speed7 pedaler , G25 ratten ramen till cocpiten osov....känns nog lite blekt å sätta sig med en sketen gamepad å sladda runt
)
Nä håller mig till nördspelet WoW som man kopplar av med ibland på kvällarna
Har iofs sålt alla grejjerna (MoMo Stolen , Speed7 pedaler , G25 ratten ramen till cocpiten osov....känns nog lite blekt å sätta sig med en sketen gamepad å sladda runt
Nä håller mig till nördspelet WoW som man kopplar av med ibland på kvällarna
MCD RaceRunner CY26cc STOCK ! RN Bullit pipa
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
- J.A racing
Sagt och gjort, fan vad kul det är med Forza 3. Smått beroende framkallande med ett schysst bilspel igen.J.A racing wrote:Testade det hos en polare, de var riktigt bra tyckte jag. Nästan så man får kränga PS3´an och köpa ett 360 Elite. Hmm
Farligt kul, Får väl ta ett race på liven vid tillfälle...J.A racing wrote:Sagt och gjort, fan vad kul det är med Forza 3. Smått beroende framkallande med ett schysst bilspel igen.J.A racing wrote:Testade det hos en polare, de var riktigt bra tyckte jag. Nästan så man får kränga PS3´an och köpa ett 360 Elite. Hmm
- J.A racing
Ja det det får vi, ne e jag sur för jag vill ha en GT3 RS och den kan man tydligen bara få när man har Collector´s Edition!
VIP car package hm
VIP car package hm
-
Kalleballe
- Phone Number: 0709998877
Älskar fortfarande Forza 3 och spelar det till och från. Finns som "Karl the Third" på Live.
Stock HPI Baja 5T gryddad med lite uppdateringar.