Varför går det inte att streama musiken

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
Post Reply
Ntch in da dirt
Posts: 1655
Joined: 01 Nov 2009, 12:09
Location: En liten by i Katrineholms komun

Varför går det inte att streama musiken

Post by Ntch in da dirt » 18 Jul 2012, 21:59

Det går inte att streama musiken på mitt bluetooth headset överföringen från samtalen går över men inte musiken vad beror det på? Det är Sens ear blutooth headset samt motorola defy+ telefon
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11644
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Varför går det inte att streama musiken

Post by Dave » 18 Jul 2012, 22:19

Alla funktioner via BT är inte kompatibla med alla fabrikat.
Kan mycket väl vara så att du kan ta telefonsamtal via BT, men inte streama musik.

Att streama musik via BT tömmer fort batterierna i både telefon och hörselskydd.....iallafall käkar mina Peltor WS3 och WS4 batterier så man blir tossig.....
:doh:

Ntch in da dirt
Posts: 1655
Joined: 01 Nov 2009, 12:09
Location: En liten by i Katrineholms komun

Re: Varför går det inte att streama musiken

Post by Ntch in da dirt » 18 Jul 2012, 22:24

Finns det ingen form av plug in man kan ladda hem då som kompenserar. Annars skickar jag tillbaka grejorna då det blev stor besvikelse om det inte går att ha dem till musik.
Ang peltor mina batterier gick i vackor innan jag behövde byta det gäller att ha de största laddningsbara som går att ha 2700 körde jag med förut senast 2300 recyko.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna

User avatar
Itasha
Posts: 265
Joined: 15 May 2012, 15:18
Location: Lidköping

Re: Varför går det inte att streama musiken

Post by Itasha » 18 Jul 2012, 22:33

Googla dina BT-lurar samt nyckelord för problemet så ser du snabbt om det är andra som har samma problem. Om så inte är fallet så kan du anta att det är något som du missar. Du kan även googla din telefon/musikspelare och se om det är något speciellt man behöver ställa in. I inställningarna för de flesta telefoner så finns det en egen flik för inkopplad hårdvara där man kan göra diverse inställningar.

Ntch in da dirt
Posts: 1655
Joined: 01 Nov 2009, 12:09
Location: En liten by i Katrineholms komun

Re: Varför går det inte att streama musiken

Post by Ntch in da dirt » 18 Jul 2012, 23:14

Tyvär så har ju motorola väldigt gral meny där du kan tuna in tillbehör . Det finns ihop parning samt on off på bluetooth att välja på inte så mycket mera sedan.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna

Ntch in da dirt
Posts: 1655
Joined: 01 Nov 2009, 12:09
Location: En liten by i Katrineholms komun

Re: Varför går det inte att streama musiken

Post by Ntch in da dirt » 25 Sep 2012, 13:23

Sen uppföljning. I dag har jag äntligen fått tillbaka min sensear enhet från omprogramering i Australien så nu har den fungerande MP 3 interface via stereokabel . Ljudet är toppen basåtergivning som koss lurar ungefär samt hörselskyddsgodkänt Skönt att slippa kåpor som måste tas isär o torkas dagligen.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests