Ny dator

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
User avatar
ICON
Posts: 277
Joined: 30 Oct 2009, 21:35
Phone Number: 0709998877
Location: Pålsboda/Bushen

Re: Ny dator

Post by ICON » 13 Nov 2009, 20:54

Lusse wrote:
ICON wrote:Kan verkligen rekommendera Mac...

Har kört PC i alla år och sitter med fyra PC hemma och en Mac nu. Ville testa något annat när jag skulle köpa en Laptop å slog till på en MacBook.

Tog ungefär en vecka att släppa PC och Windows tänket, för i början sitter man omedvetet och tänker Windows. När väl det är borta är OSX fantastiskt! Om man är omoralisk så finns i princip allt att tanka i programväg även till Mac.

Nu efter ca 2 år så använder jag nästan uteslutande Mac, har kommit på mig själv med att tycka att Windows känns krångligt och rentav jobbigt att sitta med. Nästa dator blir definitivt en Mac!

Har förövrigt inte haft ett enda virusprogram på den här datorn och inga problem!
Då är frågan vad gör du med din dator? För det finns Mac ägare som har problem komma in på en del ställen,för att det är PC basserat...

OK? Aldrig hört talas om så problemet kan inte vara speciellt vanligt i såna fall? Datorn går i princip 24h om dygnet och används av mig, äldsta dotterm samt min sambo... Har du testat Mac själv? alltså testat och inte bara suttit med systemet en halvtimme? Har även haft med mig datorn i princip i hela europa och aldrig haft ett enda problem.
________________________________
AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes...
________________________________

Sponsor

Sponsor
 

Apex
Posts: 324
Joined: 30 Oct 2009, 20:59
Phone Number: 0709998877

Re: Ny dator

Post by Apex » 13 Nov 2009, 21:51

Tack Icon, det blir en iMac, Man kan köra dubbla operativsystem, om det kniper... :roll:

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: Ny dator

Post by huSSe » 13 Nov 2009, 22:02

jag skulle oxå vilja ha en imac, men min gamla lapptopp ræcker. ænsålænge iallafall ;)
lægger mitt krut på mina rc istællet. :mrgreen:
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
ICON
Posts: 277
Joined: 30 Oct 2009, 21:35
Phone Number: 0709998877
Location: Pålsboda/Bushen

Re: Ny dator

Post by ICON » 14 Nov 2009, 05:35

Det enda negativa jag kan komma på är att Mac är uselt på spel... Jag kör en hel del online shooters och där använder jag PC...
________________________________
AK-47. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes...
________________________________

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests