Roliga historier!
Re: Roliga historier!
Vart får ni allt ifrån????

- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
En pappa går till Lekplaneten för att köpa en Barbie till sin dotter och frågar expediten vad de kostar.
Hon säger att Yoga-Barbie kostar 149 kr, så även Beach-Barbie och Disco-Barbie men Frånskilda-Barbie kostar 1999 kr.
Pappan undrar förvånat hur det kommer sig att den kostar så mycket mer än de andra!
Expediten himlar med ögonen och säger smått irriterat att med Frånskilda-Barbie medföljer Kens bil, Kens hus, Kens båt, Kens dator och Kens bästa vän Börje...
Hon säger att Yoga-Barbie kostar 149 kr, så även Beach-Barbie och Disco-Barbie men Frånskilda-Barbie kostar 1999 kr.
Pappan undrar förvånat hur det kommer sig att den kostar så mycket mer än de andra!
Expediten himlar med ögonen och säger smått irriterat att med Frånskilda-Barbie medföljer Kens bil, Kens hus, Kens båt, Kens dator och Kens bästa vän Börje...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Benny gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles ny-tvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sex trakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Benny sa att mitt hår luktar ny-tvättat, svarade kvinnan.
...- Men, vad är det för farligt med det då? frågade chefen.
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Benny är ju för fan en dvärg...!!
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles ny-tvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sex trakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Benny sa att mitt hår luktar ny-tvättat, svarade kvinnan.
...- Men, vad är det för farligt med det då? frågade chefen.
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Benny är ju för fan en dvärg...!!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
Sex i mörkret..........
Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.
Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha
lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga
vana.
Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session,
tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en
batterigången stimulator apparat, en vibrator!! Mjuk, underbar och
större än en riktig en.
Hon gick i taket:
"Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga
för mig under alla dessa år?" "Bäst du förklarar dig själv!"
Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:
"Jag förklarar leksaken.. du förklarar barnen.."
Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.
Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha
lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga
vana.
Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session,
tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en
batterigången stimulator apparat, en vibrator!! Mjuk, underbar och
större än en riktig en.
Hon gick i taket:
"Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga
för mig under alla dessa år?" "Bäst du förklarar dig själv!"
Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:
"Jag förklarar leksaken.. du förklarar barnen.."
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jobbigt att klara sig ur den knipan

"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Barnen på dagis fick berätta vad deras pappor arbetade med. De flesta svarade brandman, ingenjör osv., tills fröken frågade lille Arne vad hans pappa jobbade med. - Min pappa är bögstrippa på en gayklubb! Fröken tog bestört ut Arne ur klassrummet.
- Är det verkligen sant att din pappa är en strippa?
- Nej, svarade Arne, men han spelar fotboll i AIK och det är så jävla pinsamt!
- Är det verkligen sant att din pappa är en strippa?
- Nej, svarade Arne, men han spelar fotboll i AIK och det är så jävla pinsamt!
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Kanske redan publicerad i tråden, men jag chansar!
Den norska pojken drog av den svenska flickan trosorna o upptäckte att det var rakat och hårlöst. "Ikke nå ull ?! " Utbrister han.
Flickan tittar på honom och säger:
"Ska du pippa eller virka"?
Den norska pojken drog av den svenska flickan trosorna o upptäckte att det var rakat och hårlöst. "Ikke nå ull ?! " Utbrister han.
Flickan tittar på honom och säger:
"Ska du pippa eller virka"?
- huSSe
- Hedersmedlem
En äldre dam som bodde i ett villakvarter skulle per telefon beställa olja. När hon gjorde beställningen så råkade hon avslutningsvis säga att hon:
- ...ville ha mannen med den långa slangen...
Efter att ha lagt på luren så insåg hon att den meningen kanske lät lite egendomlig.
Då ringde hon upp oljebolaget och förtydligade:
- Ni kanske tyckte att beställningen var konstig, men anledningen är att jag har hålet så långt upp i häcken!!!
- ...ville ha mannen med den långa slangen...
Efter att ha lagt på luren så insåg hon att den meningen kanske lät lite egendomlig.
Då ringde hon upp oljebolaget och förtydligade:
- Ni kanske tyckte att beställningen var konstig, men anledningen är att jag har hålet så långt upp i häcken!!!
En man kliver in på en saloon, går raka vägen fram till bartendern och säger:
"Jag slår vad om en öl att jag kan få din häst att skratta!"
Bartendern funderade en liten stund men insåg att det kunde ju inte vara så farligt så han antog vadet!
mannen gick ut i stallet och viskade i hästens öra, varpå hästen kastade sig raklång på golvet i krampaktigt skrattanfall.
Givetvis fick mannen sin öl.
Sedan sa mannen att han kunde få hästen att skratta än värre om bartendern kunde slå vad på 3 öl.
Bartendern tänkte att värre än det innan gick inte så han antog vadet!
Mannen gick åter ut till hästen och viskade i dess öra varpå hästen nästan dog i skrattattacker.
Bartendern tänkte att det var som faan men nåja ett vad är ett vad!
Mannen stegade återigen fram till bartendern och slog denne gång vad om 10 öl att han kunde få hästen att storgråta.
Bartendern tänkte att DET är ändå en omöjlighet för han hade aldrig hört talas om en gråtande häst så han antog vadet!
Mannen gick då ut i stallet till hästen och denne började gråta så alvarligt att den nästan dog.
NU kunde inte bartendern hålla sig längre utan sade:
"NU får du allt förklara hur du gjorde så ska du få dina öl"
Givetvis svarade mannen det är som så här:
1:a gången viskade jag till hästen att jag har större k*k än honom
2:a gången viskade jag att jag har större pung än honom
3:e gången visa jag honom hela paketet!
"Jag slår vad om en öl att jag kan få din häst att skratta!"
Bartendern funderade en liten stund men insåg att det kunde ju inte vara så farligt så han antog vadet!
mannen gick ut i stallet och viskade i hästens öra, varpå hästen kastade sig raklång på golvet i krampaktigt skrattanfall.
Givetvis fick mannen sin öl.
Sedan sa mannen att han kunde få hästen att skratta än värre om bartendern kunde slå vad på 3 öl.
Bartendern tänkte att värre än det innan gick inte så han antog vadet!
Mannen gick åter ut till hästen och viskade i dess öra varpå hästen nästan dog i skrattattacker.
Bartendern tänkte att det var som faan men nåja ett vad är ett vad!
Mannen stegade återigen fram till bartendern och slog denne gång vad om 10 öl att han kunde få hästen att storgråta.
Bartendern tänkte att DET är ändå en omöjlighet för han hade aldrig hört talas om en gråtande häst så han antog vadet!
Mannen gick då ut i stallet till hästen och denne började gråta så alvarligt att den nästan dog.
NU kunde inte bartendern hålla sig längre utan sade:
"NU får du allt förklara hur du gjorde så ska du få dina öl"
Givetvis svarade mannen det är som så här:
1:a gången viskade jag till hästen att jag har större k*k än honom
2:a gången viskade jag att jag har större pung än honom
3:e gången visa jag honom hela paketet!
Kära Make!
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott. Jag tycker jag varit en god hustru i 7 år och jag tycker att jag inte fått någonting för det.
De sista veckorna har varit ett helsike!!
När din chef ringde och sökte dig och berättade att du sagt upp dig så rann bägaren över.
Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig alls. Jag har klippt håret och fixat till naglarna.
Jag har lagat till din favoritmat och till med haft på mig ett nytt raffset, men du kommer hem, kastar i dig maten och tittar på sporten och går och lägger dig.
Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre, i vilket fall som helst så är jag ute ur dig liv för alltid.
Om du försöker få tag på mig så glöm det. Jag flyttar till DIN BROR, hoppas du får ett bra liv.
Din Ex-fru
Kära Ex-fru.
Inget har gjort mig gladare än ditt brev.
Visst, vi har varit gifta i 7 år, men en bra fru är allt annat än du varit.
Jag tittar på sport jämt för att slippa höra ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...
Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte var att du ser ut som en kille. Naglarna håller du ju jämt på med...Min mor har uppfostrat mig att inte säga nåt om jag inte har nåt snällt att säga.
Du måste ha förväxlat min favoritmat med min BRORS, för jag tycker inte om fläsk.
När du hade raffsetet på dig så hade du inte tagit bort prislappen. Det kostade 499:- och jag tappade sugen eftersom min BROR lånade en femhundring i förrgår, jag hoppades att det bara var en tillfällighet, men tydligen inte.
Jag har trots det älskat dig och tyckt att det fungerat hyggligt mellan oss.
Så när jag vann drömvinsten på lotto förra lördagen kunde jag kvittera ut närmare 70 miljoner och blev jätteglad för vår skull.
Jag sade upp mig idag och var iväg och beställde en jorden-runt-resa för oss två, men när jag kom hem så läste jag ditt brev...allt händer av en anledning antar jag.
Jag kan bara hoppas att du får det liv du önskar med min BROR.
Jag har pratat med min advokat och eftersom du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten. Så ta hand om dig.
MVH rik som fan och fri som tusan.
PS. Jag har nog aldrig berättat för dig att min bror Evert var född som EVA men det är väl knappast ett problem?
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott. Jag tycker jag varit en god hustru i 7 år och jag tycker att jag inte fått någonting för det.
När din chef ringde och sökte dig och berättade att du sagt upp dig så rann bägaren över.
Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig alls. Jag har klippt håret och fixat till naglarna.
Jag har lagat till din favoritmat och till med haft på mig ett nytt raffset, men du kommer hem, kastar i dig maten och tittar på sporten och går och lägger dig.
Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre, i vilket fall som helst så är jag ute ur dig liv för alltid.
Om du försöker få tag på mig så glöm det. Jag flyttar till DIN BROR, hoppas du får ett bra liv.
Din Ex-fru
Kära Ex-fru.
Jag tittar på sport jämt för att slippa höra ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...
Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte var att du ser ut som en kille. Naglarna håller du ju jämt på med...Min mor har uppfostrat mig att inte säga nåt om jag inte har nåt snällt att säga.
Du måste ha förväxlat min favoritmat med min BRORS, för jag tycker inte om fläsk.
När du hade raffsetet på dig så hade du inte tagit bort prislappen. Det kostade 499:- och jag tappade sugen eftersom min BROR lånade en femhundring i förrgår, jag hoppades att det bara var en tillfällighet, men tydligen inte.
Så när jag vann drömvinsten på lotto förra lördagen kunde jag kvittera ut närmare 70 miljoner och blev jätteglad för vår skull.
Jag sade upp mig idag och var iväg och beställde en jorden-runt-resa för oss två, men när jag kom hem så läste jag ditt brev...allt händer av en anledning antar jag.
Jag har pratat med min advokat och eftersom du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten. Så ta hand om dig.
PS. Jag har nog aldrig berättat för dig att min bror Evert var född som EVA men det är väl knappast ett problem?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
BajaGute wrote:Kära Make!
Din Ex-fru
Kära Ex-fru.
Nästan värre tajming än Hedlund.....