Roliga historier!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: Roliga historier!
en till gammal en!!!
Ett gift par är på väg att lägga sig i sängen står kvinnan naken framför spegeln-Älskling, jag börjar bli gammal, Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är hängiga, min ända har bristningar, mina ben har celluliter och mina underarmar är fladdriga.Mannen vågar varken hålla med eller säga emot-Hon vänder sig mot honom-Säg ...något som gör att jag blir glad-Eh, öh... Du har inte problem med synen i alla fall...
Ett gift par är på väg att lägga sig i sängen står kvinnan naken framför spegeln-Älskling, jag börjar bli gammal, Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är hängiga, min ända har bristningar, mina ben har celluliter och mina underarmar är fladdriga.Mannen vågar varken hålla med eller säga emot-Hon vänder sig mot honom-Säg ...något som gör att jag blir glad-Eh, öh... Du har inte problem med synen i alla fall...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
En man kommer in på ett cafe med en mus i famnen. Han beställer en öl till sig själv och 10 pannbiffar till musen. Värden undrar vad detta är för en märklig mus som kan äta 10 pannbiffar? - Jo, det var så att jag räddade en liten fe och fick tre önskningar... Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar. Men den sista ö...nskan - en omättlig mus - missförstod den lilla jäkla fan totalt!!
den va bra tycker jag!!!
den va bra tycker jag!!!
- J.A racing
- huSSe
- Hedersmedlem
Nisse var på rodeo och provade den vildaste hästen av alla. När hästen lugnat ner sig och Nisse kunde stiga av så kom rodeo ägaren fram till Nisse och sa: - Det var imponerande och se att du kunde hålla dig kvar så länge! - Äsch det här var väl inte så farligt, då skulle du sett när frugan hade kikhosta i vintras...

- huSSe
- Hedersmedlem
3 killar skulle campa i småland. När de satt vid elden kom 3 tjejer dit och skulle campa. De enades om att dela tält. Grabbarna gjorde ett avtal: När de var klara, skulle de sjunga "flickorna i småland". Efter 1 tim kröp första killen ut och sjöng: Ja, det var flickorna i småland...En halvtimme efter kom nästa: Ja det... var flickorna i småland... Men en kvart senare hörde dom från 3:e tältet: På lingonröda tuvor...
Fan vilken otur en del kan ha...huSSe wrote:3 killar skulle campa i småland. När de satt vid elden kom 3 tjejer dit och skulle campa. De enades om att dela tält. Grabbarna gjorde ett avtal: När de var klara, skulle de sjunga "flickorna i småland". Efter 1 tim kröp första killen ut och sjöng: Ja, det var flickorna i småland...En halvtimme efter kom nästa: Ja det... var flickorna i småland... Men en kvart senare hörde dom från 3:e tältet: På lingonröda tuvor...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
En svensk man o hans thailändska ligger i sängen o myser efter en timmes stenhårt knullande. Kvinnan liger utan avbrott o klappar på mannens kuk, då detta pågått under en ganska lång tid , ler mannen o frågar med silkeslen röst:Tycker du om min kuk så mycke?-Nä men jag saknar min egen.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- sideburn80
Lusse wrote:En svensk man o hans thailändska ligger i sängen o myser efter en timmes stenhårt knullande. Kvinnan liger utan avbrott o klappar på mannens kuk, då detta pågått under en ganska lång tid , ler mannen o frågar med silkeslen röst:Tycker du om min kuk så mycke?-Nä men jag saknar min egen.