Fick iallafall åkt den nya Helix och trots de nästan 90 minuterna i kö, måste jag nog ändå säga att den var värd det!
Brutal åktur som får alla de andra attraktionerna att blekna!
vi lyckades planera in vårat besök på Liseberg samtidigt som det var Gothia Cup , då var det jävulskt mycket folk, dock stod vi drygt 65 min i kö till Helix bara, men jag kan inte annat än att hålla med om att det var värt det och den höjde pulsen ett par snäpp, jag åkte AtmosFear också, det pirrade till lite granna i magen kan man sägaDave wrote:Tillbringat en kanondag på Liseberg och tyvärr tyckte en del andra att det var en bra dag för att avlägga ett besök där också....jizez vad folk!
![]()
Fick iallafall åkt den nya Helix och trots de nästan 90 minuterna i kö, måste jag nog ändå säga att den var värd det!
Brutal åktur som får alla de andra attraktionerna att blekna!
Trist att höra!MrKnopfler wrote:Jahopp.. då var man ensam igen.... går bra nu
Jag funderade faktiskt nyss på detDave wrote:Trist att höra!MrKnopfler wrote:Jahopp.. då var man ensam igen.... går bra nu
Måste man inte köpa en tröst-LS då?
Hör med Malte har för mig att han har en 5t till salu med SC karossMrKnopfler wrote:Så har du en billig fungerande 5T så är jag sugen
fel kaross =(KaptenMagnus wrote:Hör med Malte har för mig att han har en 5t till salu med SC karossMrKnopfler wrote:Så har du en billig fungerande 5T så är jag sugen
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests