Vad gör DU just nu?
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
40 ton.med skottkärra... Då ska det vara riktigt bra betalt 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja det kan man ju tycka....men inte nog med att behöva betala dyrt för materialet, man ska slita som ett djur för att få ut det på plats också.....pepi wrote:40 ton.med skottkärra... Då ska det vara riktigt bra betalt
-
Ntch in da dirt
Re: Vad gör DU just nu?
När jag var på A f s jäkla jobb o utvecklingsgaranti kärrade / skottkärra, vi ut 80 ton sten mjöl på en vecka på en vandringsled .
Dock så var vi 5 personer i laget som fick turas om och ösa samt köra ut det, annars hade man varit helt knäckt . En compactlastare ter sig dyrt att hyra men är billigt mot en förstörd rygg , bärlager är ju bra tungt att ösa ut med skovel .
De fjuttiga kvadraten som våran grusade uppfart är gick det åt 9 ton bärlager samt 3 ton väggrus.
Jag tippade gruset mitt i och slängde ut ut det runt om högen tills det var en plan yta .
Dock så var vi 5 personer i laget som fick turas om och ösa samt köra ut det, annars hade man varit helt knäckt . En compactlastare ter sig dyrt att hyra men är billigt mot en förstörd rygg , bärlager är ju bra tungt att ösa ut med skovel .
De fjuttiga kvadraten som våran grusade uppfart är gick det åt 9 ton bärlager samt 3 ton väggrus.
Jag tippade gruset mitt i och slängde ut ut det runt om högen tills det var en plan yta .
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Precis varit ute i skärgården och guppat båt.. Underbar kväll i Sthlm... 
- J.A racing
Båt?Stelunex wrote:Precis varit ute i skärgården och guppat båt.. Underbar kväll i Sthlm...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Precis inkommen från en omgång i bastun, tusan va gott de kan vara efter en arbetsdag 
Den fick stå hemma.. Blev middag ute..J.A racing wrote:Båt?Stelunex wrote:Precis varit ute i skärgården och guppat båt.. Underbar kväll i Sthlm...Scootern då??
Jag har hittat bra en bil och den är riktigt tuff pickup!

Har du några bilder eller info om den Pontus?Burnout wrote:Jag har hittat bra en bil och den är riktigt tuff pickup!![]()
Själv har jag problem med passformen på min nya kinaförgasare, vet inte riktigt om det får plats men.

Dessutom har du glömt vevhuset Malte... 
Jaha, det var därför jag inte hittade dragstarten. Skyller det på plastpulkeåkaren Bjuggen!Robban wrote:Dessutom har du glömt vevhuset Malte...
Har ni sett hur nöjd han är förresten?

Har han en ålderskris?
Ja, jag har fått bilder och ska prata med kille..Malte wrote:Har du några bilder eller info om den Pontus?Burnout wrote:Jag har hittat bra en bil och den är riktigt tuff pickup!![]()
Jag ska åka dit och kolla bilen oxå provköra!
Har prata med kille och han sa att annan kille ska kolla på den...
Hoppas bara kille ska inte köpa den...
Vad är det för pickis?Burnout wrote:Har prata med kille och han sa att annan kille ska kolla på den...