Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
Lite mättare, lite tjockare 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Sitter och kollar på klockan.. Snart dags att ta en natt i gruvan. Inte så sugen.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Har förhoppningsvis grävt klart i garagenerfarten nu.
Nu ska det paddas och läggas fiberduk!
Det närmar sig leverans av 40 ton bergkross som ska läggas som bärlager.....
kika runt i blocket och leta efter en bra bil! 
Har du tagit körkortet nu eller?Burnout wrote:kika runt i blocket och leta efter en bra bil!
Stampede 4x4
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Jag har körkort nu!MrSvahn wrote:Har du tagit körkortet nu eller?Burnout wrote:kika runt i blocket och leta efter en bra bil!
Grattis fan! Den känslan är svår att slå, känns som det var igår jag körde hem från uppkörningen trots att det snart gått ett år ...Burnout wrote:Jag har körkort nu!MrSvahn wrote:Har du tagit körkortet nu eller?Burnout wrote:kika runt i blocket och leta efter en bra bil!
Stampede 4x4
Rustler
Rustler
Tack! sjukt svårt teoriprovet!MrSvahn wrote:
Grattis fan! Den känslan är svår att slå, känns som det var igår jag körde hem från uppkörningen trots att det snart gått ett år ...
!!!!!STORT GRATTIS Pontus!!!!!Burnout wrote:Jag har körkort nu!MrSvahn wrote:Har du tagit körkortet nu eller?Burnout wrote:kika runt i blocket och leta efter en bra bil!
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Tack!!Mats B wrote: !!!!!STORT GRATTIS Pontus!!!!!
Just hemkommen till päronen efter ett försök till lite körande med Doberman. För mig gick det hyfsat med enbart ett dragstartssnöre och ett par bultar till grenröret som gängade upp sig. För Doberman gick det värre med en uppbränd koppling och ett försök till att bränna upp en till...
Blev en bild även då Doberman försöker fixa bilen på plats..
Blev en bild även då Doberman försöker fixa bilen på plats..
Fick.även två bilder tagna på sandgropen Vi var i. Tydligen inte bara radiostyrt som körs där, även en Golf hade försökt basha lite med mindre lyckat resultat 
Med det naturliga fall du har på din uppfart så är det väl lagom att dom tippar det stående på vägen så "rinner" bergkrossen ner o lägger sig där den ska direktDave wrote:Har förhoppningsvis grävt klart i garagenerfarten nu.
Att tas i perspektiv.. 40 ton kan låta väldigt mycket för somliga. I min värld är det inte ens 2 skopor med traktornDave wrote:Har förhoppningsvis grävt klart i garagenerfarten nu.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Perspektivet är att kärra ut det med skottkärra.....pepi wrote:Att tas i perspektiv.. 40 ton kan låta väldigt mycket för somliga. I min värld är det inte ens 2 skopor med traktornDave wrote:Har förhoppningsvis grävt klart i garagenerfarten nu.
Det närmar sig leverans av 40 ton bergkross som ska läggas som bärlager.....Hanterade 8000 ton i onsdags