Vad gör DU just nu?
- Michael Claesson
- Webbansvarig
Re: Vad gör DU just nu?
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
- J.A racing
Är det någon som är sugen på ett "riktigt" larm, så har jag ett sånt här kit att ge bort för 0:- i startavgift + 245:- / månad.adrenaline wrote:John wrote:Finns företags som har helhetslösningar där man pröjsar för ett abonnemang.
Jag kör med denna: http://www.axis.com/products/cam_m1011w/index.htm
Epost får man när larmet triggas, finns gott om inställningsmöjligheter. Bilderna får man inte på mejl utan de läggs upp på en ftp-server.
Vill köpa ett larm paket, inte betala i månaden blir ju dyrare i längden
Annars kostar det 1980:- i startavgift och går sedan att bygga ut systemet med fler kameradeckare mm.
http://www.securitasdirect.se/securitas ... amera.html
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tände just grillen, tänkte fixa lite burgers 
Är helt slut efter en dags sladdande på Hallsbergs MK! Men jösses va skoj!

- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Hur gick det då ?Robban wrote:Är helt slut efter en dags sladdande på Hallsbergs MK! Men jösses va skoj!
en 4:e plats vart det. Va 12 ekipage som startade. Vi va 5 som gick i mål.. Vi fick 2 punka och tappa hjulet engång. Samt ett fläktremshaveri. Smartskaft som vi är så hade vi tittat på dom där remmarna flera ggr och sagt att det skulle nog va bäst att byta ut dom.. Tror du vi gjorde det? nej...
Sen hade våran team kamrat dragit vänster bakhjul.. Så det inte fanns några gängor kvar....
Sen hade våran team kamrat dragit vänster bakhjul.. Så det inte fanns några gängor kvar....
Sitter på tåget till stockholm o dricker skumpa
- J.A racing
Jäkla förkylning och sätta sig på rösten, kan ju fan inte prata. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Vill bara att denna veckan ska ta slut 
Jag har Lördag hela veckan! Pappa ledighet FTW!S 500 R wrote:Vill bara att denna veckan ska ta slut
Jag oxå ...har jouren denna vecka & det suuuuger fett ( som kidzen säger )S 500 R wrote:Vill bara att denna veckan ska ta slut
Konstigt nog så längtar man till Söndag kväll 23:00 då man kan slappna av..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Hade inget gjort... skulle vara jätte skönt!Robban wrote:Jag har Lördag hela veckan! Pappa ledighet FTW!S 500 R wrote:Vill bara att denna veckan ska ta slut
Jo, ska skicka iväg ritningar på Gothia hotells. Det är en del kan jag säga...Mats B wrote:Jag oxå ...har jouren denna vecka & det suuuuger fett ( som kidzen säger )S 500 R wrote:Vill bara att denna veckan ska ta slut![]()
![]()
![]()
S 500 R wrote:Jo, ska skicka iväg ritningar på Gothia hotells. Det är en del kan jag säga...Mats B wrote:Jag oxå ...har jouren denna vecka & det suuuuger fett ( som kidzen säger )S 500 R wrote:Vill bara att denna veckan ska ta slut![]()
![]()
![]()
Haha bara att öka så dom får upp sitt tredje torn någon gång