3stpiloter till apachen en pipa till 50cc och mhz twin drevennho1 wrote:Vad är det på gång nu?jebogren wrote:Hoppas det ligger lite paket på posten imorgon när man kommer hem
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Trevligt mystic eller från xtremrc ?Burnout wrote:Nä inte den, annat catamaran 82" med twin engine dock inte körbar och behöv skruva ihop typ motorn och små saker!nho1 wrote:Inte 83" Apache på extremercboats.com?Burnout wrote:Jag har kolla en rc båt lite större än mina båtar.![]()
Jag har skicka e-mail till som har den.
Den är billiga.. Inte dyra...
Men ska du verkligen ha en catamaran?
Dom går ju inte jätte bra i grov sjö
Vet, men jag ville fråga några saker till han..jebogren wrote:
Trevligt mystic eller från xtremrc ?
Men ska du verkligen ha en catamaran?
Dom går ju inte jätte bra i grov sjö
Ser ut inte blir den....
Inte mystic eller xtremrc.
Som jag har hitta den på Google efter jag sökt.
Men jag har kontakta annant en kille från Holland.
Han sa har en stora skrov-v med tillbehör.
Jag ska få bilder på den när han skicka e-mail till mig
Sitter o grubblar över varför jag skulle handla en helikopter...
Dels förstår jag varför förra ägaren inte var nöjd o ville sälja den med den obalans det är i den med mera...
Sen är de ganska jobbigt att försöka ladda den med en laddare som tar 300 år på sig
Svårkörd är den inte med 3 tidigare helikoptrar i huset, måste bara hitta reservdelar och få bort obalansen, men de får bli i höst!
Nu blir de sängen o i morgon blir de flytt till nya lägenheten
Dels förstår jag varför förra ägaren inte var nöjd o ville sälja den med den obalans det är i den med mera...
Sen är de ganska jobbigt att försöka ladda den med en laddare som tar 300 år på sig
Svårkörd är den inte med 3 tidigare helikoptrar i huset, måste bara hitta reservdelar och få bort obalansen, men de får bli i höst!
4:e juli i staterna måste upplevas! Frickin awesome!
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Vad är det för en heli?BajaGute wrote:Sitter o grubblar över varför jag skulle handla en helikopter...
Letar Baja 5B
Det har jag gjort flera gånger... och visst är det ballt!Robban wrote:4:e juli i staterna måste upplevas! Frickin awesome!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vilken av dessa 2 oljor är mer trög flytande?
10w40
eller
10w60
10w40
eller
10w60
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
oki tack!
förstog nästan det
men ville vara säker.
tack.
förstog nästan det
men ville vara säker.
tack.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Kopplingshaveri

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Fått in så mycket grus i dragstarten som jag vill bli av med, är det bara att skölja igenom den med vatten eller? Har ju sprutat vatten runt om på outerwearen innan men aldrig tagit av den och sprutat rätt i, så att säga.
Hur gör ni andra göbbs när ni tvättar bilarna? Jag brukar sätta ett par fryspåsar över luftfiltret och elektronikboxen och sprutar sen vatten över resten. Servona måste väl vara så täta så de får inte in något vatten i sig?
Hur gör ni andra göbbs när ni tvättar bilarna? Jag brukar sätta ett par fryspåsar över luftfiltret och elektronikboxen och sprutar sen vatten över resten. Servona måste väl vara så täta så de får inte in något vatten i sig?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Det finns vad jag vet bara ett sätt att göra rent en dragstart.Itasha wrote:Fått in så mycket grus i dragstarten som jag vill bli av med, är det bara att skölja igenom den med vatten eller? Har ju sprutat vatten runt om på outerwearen innan men aldrig tagit av den och sprutat rätt i, så att säga.
Bromsrengöring - Bräkleen eller liknande !
Absolut INTE spraya den med olja eller liknande !
Dränk in den och motionera den flera gånger medan man växlar med mer rengöring !
Vatten är elektronikens värsta fiende, och jag undviker att blöta ner servon och elektronik
om det inte är absolut nödvändigt !
Itasha: Citerar Dave ifrån en annan rengörningsdiskussion:
Jag använder uteslutande tryckluft, och skulle det vara nåt som verkligen måste bli rent, kan jag sträcka mig till att spraya WD40 på stället, låta verka lite, och blåsa av.
Avfettning tränger in i alla lager och elektronik på ett elakt sätt.....även kapslade prylar....
Har hänt nång gång att jag plockar ur motor och radiolåda, och blåst av hela skiten med avfettning och högtryckstvätt, men det var inför en renovering.....och det var vatten i alla lager när jag plockade ner bilen.....
Jag använder uteslutande tryckluft, och skulle det vara nåt som verkligen måste bli rent, kan jag sträcka mig till att spraya WD40 på stället, låta verka lite, och blåsa av.
Avfettning tränger in i alla lager och elektronik på ett elakt sätt.....även kapslade prylar....
Har hänt nång gång att jag plockar ur motor och radiolåda, och blåst av hela skiten med avfettning och högtryckstvätt, men det var inför en renovering.....och det var vatten i alla lager när jag plockade ner bilen.....