Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
På väg in i mörkaste jämtland 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
sitter i L70´n med en kopp kaffe och lyssnar på bandit rock medans jag inväntar grusbilarna. man kanske skulle ha en LS att basha med här i grushögarna medans man väntar 
Traxxas summit powered by tekin RX8
futaba 4pl
suktar efter en hpi har du en i fint skick till salu så skicka pm med detaljer!
futaba 4pl
suktar efter en hpi har du en i fint skick till salu så skicka pm med detaljer!
Klart du ska ha en LSleifi wrote:sitter i L70´n med en kopp kaffe och lyssnar på bandit rock medans jag inväntar grusbilarna. man kanske skulle ha en LS att basha med här i grushögarna medans man väntar
förkyld och jävlig igen, har inte tid att vara förkyld nu
dessutom så kom det ännu mera snö inatt, nu får det vara nog med detta vita som hamnar på backen 
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Dags fixa mat!

- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
ny vaken och ser lite snyggare ut! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Har precis bråkat med både leverantör och tillverkare efter att min 1,5år gamla torktumlare skar ihop igår.
Det är konstigt att man ska behöva bli runtskickad,bortkopplad i telefonköer och folk som avbryter och pratar i mun på en.
Efter att ha grillat butikssäljaren ett tag blev jag vidareskickad till tillverkaren,telefonkö i 15min för att sedan bli bortkopplad när jag kom fram
15min telefonkö igen och en snäsig tant som inte tålde att man hade vettiga argument utan snabbt svarade: jag kopplar dig till en av mina chefer (hon blev arg när jag sa till henne att inte avbryta mig helatiden utan låta mig prata klart).
Hon antog väl att man skulle bli rädd då eller nånting,diskuterade ett tag med "chefen" och efter ett tag förstod han nog att jag inte slått sönder den själv med slägga.
Allt detta resulterade i att dom skickar ut en reparatör som får kolla vad som hänt och om det är tillverkarens fel eller ej.
Alltid något
Det är konstigt att man ska behöva bli runtskickad,bortkopplad i telefonköer och folk som avbryter och pratar i mun på en.
Efter att ha grillat butikssäljaren ett tag blev jag vidareskickad till tillverkaren,telefonkö i 15min för att sedan bli bortkopplad när jag kom fram
15min telefonkö igen och en snäsig tant som inte tålde att man hade vettiga argument utan snabbt svarade: jag kopplar dig till en av mina chefer (hon blev arg när jag sa till henne att inte avbryta mig helatiden utan låta mig prata klart).
Hon antog väl att man skulle bli rädd då eller nånting,diskuterade ett tag med "chefen" och efter ett tag förstod han nog att jag inte slått sönder den själv med slägga.
Allt detta resulterade i att dom skickar ut en reparatör som får kolla vad som hänt och om det är tillverkarens fel eller ej.
Alltid något
Glad amatör med FG Monster Truck.
- huSSe
- Hedersmedlem
kolla upp det där med försäkrings bolaget.
det ska gå på drulle eller hemförsäkringen.
det ska gå på drulle eller hemförsäkringen.
Är det fabrikationsfel så gäller ju garantin... vi har ju 2 års garanti i detta landet!
1års garanti och 2års reklamationsrätt på det.
Har haft den i 1,5år och den skar ihop totalt så jag tyckte att den borde hållt lite till utan generalras.
Är det ett mindre fel typ en rem eller nåt som är paj så får jag betala själv,blir inte dyrt dock.
Är det nåt värre (vilket jag vet att det är) så blir det annat,hur dom löser det återstår att se.
Vill inte ta det på hemförsäkring och betala självrisk i onödan.
Min högst personliga åsikt är att köper man en hyffsat dyr pryl så ska det fan hålla mer än 1,5år och gör den inte det så får tillverkaren eller säljaren ordna det hela.
La fram det lite fint till både säljaren och tillverkaren att dom själva kanske tycker det är bra om deras prylar håller mer än 1,5år och gör dom inte det så kanske man kan göra något åt det istället för att bara skjuta ifrån sig problemet.
Har haft den i 1,5år och den skar ihop totalt så jag tyckte att den borde hållt lite till utan generalras.
Är det ett mindre fel typ en rem eller nåt som är paj så får jag betala själv,blir inte dyrt dock.
Är det nåt värre (vilket jag vet att det är) så blir det annat,hur dom löser det återstår att se.
Vill inte ta det på hemförsäkring och betala självrisk i onödan.
Min högst personliga åsikt är att köper man en hyffsat dyr pryl så ska det fan hålla mer än 1,5år och gör den inte det så får tillverkaren eller säljaren ordna det hela.
La fram det lite fint till både säljaren och tillverkaren att dom själva kanske tycker det är bra om deras prylar håller mer än 1,5år och gör dom inte det så kanske man kan göra något åt det istället för att bara skjuta ifrån sig problemet.
Glad amatör med FG Monster Truck.
- huSSe
- Hedersmedlem
har märkt en sak med dagens vit varor.
är ju bara skit, håller inte många år nu för tia.
jag måste byta diskmaskin igen.
tvätt maskinen bytte vi i vintras.
tror inte nån är äldre än 5-6 år??
vi bytte ut rubbet av vitvaror då.
är ju bara skit, håller inte många år nu för tia.
jag måste byta diskmaskin igen.
tvätt maskinen bytte vi i vintras.
tror inte nån är äldre än 5-6 år??
vi bytte ut rubbet av vitvaror då.
Dag två med feber o skit tänkte toppas med en rekmacka o lite rött, det e ju trots allt alla hjärtans dag....
Jag sitter och kolla lite på youtube..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Funderar på när det är dags att ge sig ut att skotta snö.......det VRÄKER ju ner......

- J.A racing
Här med suck, då blir det tidigt imorgon bitti då.Dave wrote:Funderar på när det är dags att ge sig ut att skotta snö.......det VRÄKER ju ner......
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".