Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Nej jag sålde den aldrig. Förlorar på tok för mkt slantar på den som den är idag
-
Ntch in da dirt
Prova att sälja den på tradera!Robban wrote:Funderar på om jag skulle kränga Ipaden.. Till förmån för gosaker till Rallyn och 5t? Nån som är sugen?
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Yea, right !waqr wrote:David var sugen tror jagRobban wrote:Funderar på om jag skulle kränga Ipaden.. Till förmån för gosaker till Rallyn och 5t? Nån som är sugen?
- J.A racing
Precis sålt min Slash ska packa ner allt i lådan nu, sen blir det att "skeppa" den till västkusten imorgon eller på tisdag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Sålde/bytade min med, var inte lika rolig som jag troddeJ.A racing wrote:Precis sålt min Slash ska packa ner allt i lådan nu, sen blir det att "skeppa" den till västkusten imorgon eller på tisdag.
- J.A racing
Ok jag tyckte iof att min var rätt rolig och fick lite blodad tand för BL & Lipo, så nu jagar jag lite annat istället.zatangai wrote:Sålde/bytade min med, var inte lika rolig som jag troddeJ.A racing wrote:Precis sålt min Slash ska packa ner allt i lådan nu, sen blir det att "skeppa" den till västkusten imorgon eller på tisdag.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
klart du ska ha en savage flux!
om du gillar brushless så är det inget
att tveka. en riktigt rolig basher bil!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Sjukt sugen på att köra Black Out nu...
Jaja BL & lipo är grymt skoj, har själv en truggy som jag kör4s eller 6s i...och den är skoj! Slasken var inget direkt tryck i med 2s och blir ju skitvarm av bara det så jag testade inte ens 3s faktiskt...... Savage flux är en grym bil, slå till på denJ.A racing wrote:Ok jag tyckte iof att min var rätt rolig och fick lite blodad tand för BL & Lipo, så nu jagar jag lite annat istället.zatangai wrote:Sålde/bytade min med, var inte lika rolig som jag troddeJ.A racing wrote:Precis sålt min Slash ska packa ner allt i lådan nu, sen blir det att "skeppa" den till västkusten imorgon eller på tisdag.Lutar åt en Savage HP flux just nu faktiskt, som matchar grabbens Summit lite bättre i storlek.
- J.A racing
Jo det kan nog mycket väl bli det, har kikat runt en hel del senaste dagarna nu.huSSe wrote:klart du ska ha en savage flux!
Jag kan absolut rekomendera en truggy av något slag, en fantastiskt rolig och allsidig bil.J.A racing wrote:Ok jag tyckte iof att min var rätt rolig och fick lite blodad tand för BL & Lipo, så nu jagar jag lite annat istället.zatangai wrote:Sålde/bytade min med, var inte lika rolig som jag troddeJ.A racing wrote:Precis sålt min Slash ska packa ner allt i lådan nu, sen blir det att "skeppa" den till västkusten imorgon eller på tisdag.Lutar åt en Savage HP flux just nu faktiskt, som matchar grabbens Summit lite bättre i storlek.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
.....har magsjuka.....
Fin start på 2012 !

Fin start på 2012 !
Den är ju inge rolig direkt.Dave wrote:.....har magsjuka.....
Fin start på 2012 !
Dock inte så konstigt så mycket mat han pular i sej..