Klart!! Fixade i går kväll!! Bara kollat så allt funkar.. Svårt som f-nRobban wrote:bra där bjuggas! Ladda hem och kalibrera in din Eurgle radio!
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Billös expertkommentator..
Precis kommit hem efter en kort joggingtur. H*lvete vad otränad man är 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Vet inte exakt men det blir en 2-axlig dragbil, nej ingen likhet men den gamla är ju referensbilen till den nya. Sen kommer vi ju givetvis göra en massa konstiga grejer som jag inte kan ta upp här.Robban wrote:Vilken får ni? Att jämföra med den gamla kan du glömma.. Finns inte en likhet.. Jävligt fin update på bilen måste jag säga.. Dock skeptisk på motorn! Riktigt fin gång på den. Men alldeles för mkt krimskrams på den.J.A racing wrote:Hehe speciellt de första visningsbilarna som är grå med svarta skärmar och luftriktare, kollegan var nere i Holland på nått press event och körde på nått flygfält. Vi får våran nästa vecka, ska bli kul och jämföra den mot den gamla.Robban wrote:Precis vart ute och kört lite ny Actros 1845 dock.. Dragare med 40 ton på trailern.. Ingen fart maskin, men man åker gött! Jag väntade dock på när den skulle förvandlas till en robot med maskingevär.. För den ser fan ut som en transformer
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Jag sitter och göra rena vevhuset pro mod men kullager ser ut fint skick knappt 9liter bara...
Också jag kika lite på nya cylle PROmod
Jag ska kolla lite tv nu..
Också jag kika lite på nya cylle PROmod
Jag ska kolla lite tv nu..
Vid några tillfällen...Vad undrar du över ?J.A racing wrote:Någon som handlat från RC-mushroom tidigare?
Har inte haft några problem med dom & dom skriver ofta ner värdet på paketet så du slipper dyr tull.....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Ok det var de jag undrade om man får de man beställer.Mats B wrote:Vid några tillfällen...Vad undrar du över ?J.A racing wrote:Någon som handlat från RC-mushroom tidigare?
Har inte haft några problem med dom & dom skriver ofta ner värdet på paketet så du slipper dyr tull.....
Baksidan med att skriva ner värdet är att om det händer nått så kan man lugnt räkna med att pengarna är borta!J.A racing wrote:Ok det var de jag undrade om man får de man beställer.Mats B wrote:Vid några tillfällen...Vad undrar du över ?J.A racing wrote:Någon som handlat från RC-mushroom tidigare?
- J.A racing
Jo så är det ju men skattefusk är som ett spel, ibland går det bra och ibland inte. Hittade även på RSB många som var nöjda med svampen och fort gick det också. Blir nog en beställning inom kort för att testa. 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Blev du jagad?waqr wrote:Precis kommit hem efter en kort joggingtur. H*lvete vad otränad man är
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jag ska snart åka till Gbg och köpa mediaspelare... 
Hehe....nej men va f*n måste ju röra lite på sig ibland. Får ju nästan maxpuls av att bara dra igång Bajan snartMrKnopfler wrote:Blev du jagad?waqr wrote:Precis kommit hem efter en kort joggingtur. H*lvete vad otränad man är
Letar Baja 5B
Välkommen till klubbenwaqr wrote:Hehe....nej men va f*n måste ju röra lite på sig ibland. Får ju nästan maxpuls av att bara dra igång Bajan snartMrKnopfler wrote:Blev du jagad?waqr wrote:Precis kommit hem efter en kort joggingtur. H*lvete vad otränad man är
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Man springer bara när det är fara för livet. Mitt nyaste måttowaqr wrote:Hehe....nej men va f*n måste ju röra lite på sig ibland. Får ju nästan maxpuls av att bara dra igång Bajan snartMrKnopfler wrote:Blev du jagad?waqr wrote:Precis kommit hem efter en kort joggingtur. H*lvete vad otränad man är
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
sitter här o svullar efter maen!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!