hemma en vecka sen ut på
2 veckor natt igen!
det är hårt i oljebranshen
Robban wrote:Mina gamla trakter. Jobbade där 3 sommrar. 96, 97 och 98. Va en av dom som rånade tåget på den tiden. Va riktigt roliga sommrar. Mycket ölande vart detBjuggen wrote:Åkte till High Chaparral igår.. Traska och gå hela dan. Ungarna hade skitkul och jag och mor fick skoskav!!!
Efter hemkomst blev det stenhård grogging och öling med polarna. Kom i säng vid 2 draget. En heldag
huSSe wrote:fick nya mobiliserings brevet!
hemma en vecka sen ut på
2 veckor natt igen!
det är hårt i oljebranshen
Robban/ vet hur det är på chappis ... har polare som jobbat där förr...Man har ju varit ganska nitad på dillchansenRobban wrote:Mina gamla trakter. Jobbade där 3 sommrar. 96, 97 och 98. Va en av dom som rånade tåget på den tiden. Va riktigt roliga sommrar. Mycket ölande vart detBjuggen wrote:Åkte till High Chaparral igår.. Traska och gå hela dan. Ungarna hade skitkul och jag och mor fick skoskav!!!
Efter hemkomst blev det stenhård grogging och öling med polarna. Kom i säng vid 2 draget. En heldag
Ja billigt eller dyrt, se till att köpa nått som är beprövat och fungerar samt att det finns reservdelar att köpa. Ska man köra med Faskolor så fick jag lära mig att 0,4 är de minsta "fungerande" munstycket som rekomenderas. Har du sedan en garage kopressor så är det bara att komplettera med en olje/vatten avskiljare, så är det bara att spruta på sen.Robban wrote:Funderar på airbrush med... Man tänker juh alltid att man ska köpa det billiga när man börjar med nåt man aldrig gjort.. Frågan är om det är smart? Kan juh göra så man skiter i det överhuvudtaget?
Jaha,jaha....jaja.....slit på min pipa du bara....gör det......S 500 R wrote:Körde nästan en tank med MCD... lika roligt varje gång!
Kör bara i gräs med den nu så pipan inte ska slitasCarbon-Dave wrote:Jaha,jaha....jaja.....slit på min pipa du bara....gör det......S 500 R wrote:Körde nästan en tank med MCD... lika roligt varje gång!
Den gick du riktigt fint med den !
![]()
Har köpt stötdämpare till MCD Rallyn idag, och färg kommer kanske imorgon till karossen !
Nu skulle man bara haft en rejäl motor att plöja ner i den.....
Nej vad tråkigtMrKnopfler wrote:Inte nog med att koppling var kass på MCD:n.... Idag sa kopplingen på 1:1-bilen upp sig![]()
![]()
![]()
![]()
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests