jag har kolla kolla med en gubbe i Stockholm.
jag vänta svar ifrån gubbe så vi får se
Inga kina sk*ten prylar
Spännande. Vad snackar vi för prylar????Burnout wrote:jag sugna köpa LS båt![]()
![]()
jag vänta svar ifrån gubbe så vi får se![]()
Inga kina sk*ten prylar
jag bara vet båt med mathe 35cc och båt med zenoah 26ccBjuggen wrote:Spännande. Vad snackar vi för prylar????Burnout wrote:jag sugna köpa LS båt![]()
![]()
jag vänta svar ifrån gubbe så vi får se![]()
Inga kina sk*ten prylar
Ja, borde funkar köra i hawaiihålan!Bjuggen wrote:De där 35 kubikarna ska tydligen gå som satan. Har aldrig sett nån själv. Borde funka fint i Hawaiihålan
"Gubben", det är inte Palmen (Magnus) du menar? Som har den här båten?Burnout wrote:Ja, borde funkar köra i hawaiihålan!Bjuggen wrote:De där 35 kubikarna ska tydligen gå som satan. Har aldrig sett nån själv. Borde funka fint i Hawaiihålan
Fast båten vita inga motivlack, jag ska lacka om och göra häftigt lack
den har nytt vevlager , tädspolen och nytt packningar
Rejält motor som "big block"
annan båt som medfölja är den tävling- båt och får tävling i 26cc standard-klassen
dom är vattenkylda
John wrote:"Gubben", det är inte Palmen (Magnus) du menar? Som har den här båten?Burnout wrote:Ja, borde funkar köra i hawaiihålan!Bjuggen wrote:De där 35 kubikarna ska tydligen gå som satan. Har aldrig sett nån själv. Borde funka fint i Hawaiihålan
Fast båten vita inga motivlack, jag ska lacka om och göra häftigt lack
den har nytt vevlager , tädspolen och nytt packningar
Rejält motor som "big block"
annan båt som medfölja är den tävling- båt och får tävling i 26cc standard-klassen
dom är vattenkylda
viewtopic.php?f=50&t=3404&p=103843
Det är förövrigt han som jag köpte min Enforcer av.
Det tyckte våran stf-chef på åkeriet också... Åt smörgåstårta där både igår å idaghuginen wrote:Äntligen Semester, scania tyckte vi hade jobbat så bra så dom bjöd på smörgåstårta
Kan du inte säga det till min chef också....MrKnopfler wrote:Det tyckte våran stf-chef på åkeriet också... Åt smörgåstårta där både igår å idaghuginen wrote:Äntligen Semester, scania tyckte vi hade jobbat så bra så dom bjöd på smörgåstårta
![]()
En bra chef SKA bjuda på smörgåstårta
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests