Vad gör DU just nu?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: Vad gör DU just nu?
ut meett gäng Bulldoggar nuh!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Håller ni tummarna idag? Behöver alla tummar jag kan få.
Tycker du kan stoppa upp dina tummar i ......Robban wrote:Håller ni tummarna idag? Behöver alla tummar jag kan få.
Letar Baja 5B
Jag ska äta nu....
Ikväll jag ska fixa lite med 5T.
Så imorgon träffa Lusse och kolla vad felet på min PROmod-motorn!
Ikväll jag ska fixa lite med 5T.
Så imorgon träffa Lusse och kolla vad felet på min PROmod-motorn!
Kom till Vimmerby och kör lite med oss... vi ska kör på banan och testa tidtagningssystemet!Miss RC wrote:Inget kul väder heller!! Men du får väl ut o gasa lite ikväll/helgen då bilr de kul iaf...
Beställt virke och annat bra att ha till altanbygget..
Nu skall jag bara få tummen ur och beställa singel/makadam oxå..
Känner nästan grilldoften och smaken av en iskall just nu..
Nu skall jag bara få tummen ur och beställa singel/makadam oxå..
Känner nästan grilldoften och smaken av en iskall just nu..
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac. 
Lider med dig mannenRobban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.
Billös expertkommentator..
Tack Bjuggen. jo då. han pruta inte en spänn.Bjuggen wrote:Lider med dig mannenRobban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.Hoppas du fick vad du begärde.
Allt har sin tid... Jag gissar på att det inte var den sista amerikanaren du kommer äga??Robban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.
Defenitivt inte. det blir en till om nåt år eller så. Men denna hade jag själv tagit hem så det kändes lite extra i njuren när man ser den bege sej av med nån annan som kör.S 500 R wrote:Allt har sin tid... Jag gissar på att det inte var den sista amerikanaren du kommer äga??Robban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.
Jo, det är ju så. Var lika dant med min M3 GT -95 som jag hade.Robban wrote:Defenitivt inte. det blir en till om nåt år eller så. Men denna hade jag själv tagit hem så det kändes lite extra i njuren när man ser den bege sej av med nån annan som kör.S 500 R wrote:Allt har sin tid... Jag gissar på att det inte var den sista amerikanaren du kommer äga??Robban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.
Kollar på den första Fast and the Furious... nostalgi!
Jag kan inte säga nåt annat än att jag lider med dig. Och det var en fin bil...Robban wrote:Är lite lessen.. Sålde precis min Pontiac.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Killen som köpte den kommer med all säkerhet bibehålla den i det skicket den är. Han va väldigt mån om det. Sen om han fick för sej att sälja så fick jag första tjing att köpa tillbaka den.