Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Fiser och kikar på topgear på tuben. Funderar på att hälla i mej en kopp kaffe.. Jobbigt som fan det här med att vara föräldraledig 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
kaniners väder, blir nog en skogspromenad
med doGGelitosarna...
med doGGelitosarna...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Väntar på att lasagnen i ugnen ska bli klar. Är sugen på en Benjamin Marauder .25 fullfart, men funderar på om det är någon poäng att köpa fler gevär när det drar ihop sig för mörker och kyla. Lusten att bedriva utomhusaktiviteter minskar ju i takt med att kvicksilvret sjunker... 
Har varit och slipat in mina kolfibersplittar till M5:an. Allt klart för lack.
Planerar nya projektet..
Och en kall öl hjälper ju givetvis till.
Och en kall öl hjälper ju givetvis till.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Uselt service och går inte kontakta email med dom i affär ..
( jag ju döv)Jag har fått hjälpa med ringt till dom inte svar
Nästa likadant som med mmr..
( jag ju döv)Jag har fått hjälpa med ringt till dom inte svar
Nästa likadant som med mmr..
Är det en rost 40 som hon har? är dom så dåliga ? Min kärring har en s40-01, och den är inte rostig....Dave wrote:Bytt lite plåt på frugans V40 !
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
V40 -99 som bara gått 17k och framskärmarna hade inga skärmkanter kvar....men det är ju inte så konstigt när det knappt inte ens finns färg på baksidan av plåten....Lusse wrote:Är det en rost 40 som hon har? är dom så dåliga ? Min kärring har en s40-01, och den är inte rostig....Dave wrote:Bytt lite plåt på frugans V40 !
Men nu är chassit rostskyddat och nya skärmen har fått en omgång på insidan också !
Blir till att fortsätta imorron.....och på söndag kanske jag kan få på kjolpaketet igen .....
Det lät som om det var mycket jobb det där...Men det är klart vad gör man inte för sin käring? 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Har lagt alldeles för mycket tid och pengar på den nu, men tanken är ju att vi ska behålla den och då kan det vara värt att lägga lite extra möda på den.....Lusse wrote:Det lät som om det var mycket jobb det där...Men det är klart vad gör man inte för sin käring?
Så rasar motorn, vilket resulterar i att vxllådan havererar och kröker drivaxlarna så kolvstudsarfjädern ger sej!Dave wrote:Har lagt alldeles för mycket tid och pengar på den nu, men tanken är ju att vi ska behålla den och då kan det vara värt att lägga lite extra möda på den.....
Dave wrote:Har lagt alldeles för mycket tid och pengar på den nu, men tanken är ju att vi ska behålla den och då kan det vara värt att lägga lite extra möda på den.....Lusse wrote:Det lät som om det var mycket jobb det där...Men det är klart vad gör man inte för sin käring?
Billös expertkommentator..