OZ ultraleggera
OZ ultraleggera
Någon som vet vart jag får tag i dessa OZ ultraleggera billigast? Utomlands är inga hinder.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Re: OZ ultraleggera
Du får nog kapa upp hjulhusen på Alfa karossen rätt ordentligt om du ska få platta med dom,men det blir säkert snygg. 
Haha, attans.. kanske behövs mer mos också? för att orka driva runt dom även fast dom är sjukt lätta
Fan Johan, du borde ju veta om såna här saker ju
Fan Johan, du borde ju veta om såna här saker ju
SPECIALFÄLGAR AB
BORGÅSVÄGEN 2
43439 KUNGSBACKA
SWEDEN
BORGÅSVÄGEN 2
43439 KUNGSBACKA
SWEDEN
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Dom är gross i Sverige, tänkte om nån har koll på nån butik som säljer dessa till bättre än listpriset, har hittat, en två butiker i England med OK priser, men man vill ju va säker på att det är det bästa priset 
Det är ju inte helt gratis grejor =/
Det är ju inte helt gratis grejor =/
Kolla i USA.
tips på siter? Tycker mig ha googlat så gott det går, men hittar ba polska, ryska o brittiska sidor i stort sett
Har du kollat på Tirerack??
- J.A racing
Vilken dimension och till vad för bil, kan höra med mina kontakter.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
4x114,3 ET 38-44 i 17" eller 18" Antagligen 17, så får man behålla lite komfort
sx3 wrote:4x114,3 ET 38-44 i 17" eller 18" Antagligen 17, så får man behålla lite komfort
Ko..kommmm...kooomf....kåmfort....komfårt....hmmmm....Komfort?? Går det att äta??
Inget jag har hörtalas om... Varför??
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
Om vi säger såhär då
17" väger mindre än 18" och nu pratar vi ofjädrad vikt där 1kg ofjädrad vikt kan ställas mot 10kg fjädrad vikt.. Så vi pratar prestanda 
Sen att man inte behöver njurbälte får väl ses som plus i kanten
Tror nog att H&R coiloversen är tillräckligt hårda för att det ska kännas "rejsigt"
Om tentan går bra på fedag, så blire att beställa fälgarna med Yokohama Parada Spec-2 sulor
Sen att man inte behöver njurbälte får väl ses som plus i kanten
Om tentan går bra på fedag, så blire att beställa fälgarna med Yokohama Parada Spec-2 sulor
Men med 18" så slipper du mindre roll på däckena efter som profilen blir lägre. Vad är det till för bil?
Till en sossecontainer V40 T4.. Hjulhusen är inte så stora, 18 är max innan man får bygga om hjulhusen,
Roll i all ära, men det går inte så fort här i Stockholm, står mest still överallt..Sen är inte jag den som kör som Ari Vattanen, gillar mer att dra på i de lägra hastigheterna, rakt fram.
Sen blir det en overall kostnad 6000kr mer för dessa OZ i 18" = däck för hel säsong till 1/5'an
17" blir nog lagom för mig =)
Roll i all ära, men det går inte så fort här i Stockholm, står mest still överallt..Sen är inte jag den som kör som Ari Vattanen, gillar mer att dra på i de lägra hastigheterna, rakt fram.
Sen blir det en overall kostnad 6000kr mer för dessa OZ i 18" = däck för hel säsong till 1/5'an
17" blir nog lagom för mig =)
Jag har med 17" till min bil.... på vintern