Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Dagens körning i Sandhålan, Sandhem
sista delen.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Hpi baja 5t kraken big bore edition
hatar runddragna skruvar
hatar runddragna skruvar
Det var dåligt med Mavrick på dessa filmerna tycker ja 
Skulle precis kommentera detta efter att ha kikat på Maltes film, förväntade mig ju lite action från din sida men det tog slut snabbt.S 500 R wrote:Det var dåligt med Mavrick på dessa filmerna tycker ja
Skulle rekommendera att du byter ut den där originalsändaren dock, tycker styrningen tar väldigt dåligt med den efter att ha jämfört med Sanwan. Man kan ju inte ställa in EPA heller utan får göra det med D/R för att inte överarbeta servona, men då blir utslagen klena istället.
Jo, har en M11X liggandes... men jag tror inte det spelar så värst stor roll när man kör monster. På tok för breda däck för att köra bana med.
tyvärr så vart 6 min material där din va med förstört på nåt sätt. filen va korupt eller nåt funka att se typ en gång sen la den av, skit skumtS 500 R wrote:Det var dåligt med Mavrick på dessa filmerna tycker ja
hatar runddragna skruvar
hatar runddragna skruvar
Lungt... Malte fick med mina få minuter jag fick köra. Men det gav helt klart mersmak av offroad!Brad wrote:tyvärr så vart 6 min material där din va med förstört på nåt sätt. filen va korupt eller nåt funka att se typ en gång sen la den av, skit skumtS 500 R wrote:Det var dåligt med Mavrick på dessa filmerna tycker ja
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Bra där !S 500 R wrote: Men det gav helt klart mersmak av offroad!
Det kommer snart fler körningar......slipssäsongen är ju snart över, men vi lär fortsätta basha tills snön kommer !
Och när snön kommer så har vi förberett banan slät o fin så då blir det fram med snöslunga utrustad med kedjor och vinterbashDave wrote:Bra där !S 500 R wrote: Men det gav helt klart mersmak av offroad!
Det kommer snart fler körningar......slipssäsongen är ju snart över, men vi lär fortsätta basha tills snön kommer !
![]()
![]()
Låter lysande... då hinner man med en gång till då!Dave wrote:Bra där !S 500 R wrote: Men det gav helt klart mersmak av offroad!
![]()
![]()
jahopp då vart det en del till dåda. några som ville ha en highlights film också, det va ett rent helv... på movie maker alltså men hyfsat bart det.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
hatar runddragna skruvar
hatar runddragna skruvar
tackarDave wrote:Så ska det se ut !
Action i 200 !
hatar runddragna skruvar
hatar runddragna skruvar
Min oerhört påkostade och avancerade trailer för kommande långfilm:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- J.A racing
Haha ja de ser lovande ut, de är bara att vänta på premiären nu då. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".