Även om ni inte orkar kolla allt så kolla varjefall 34 minuter in i filmen så få ni se Playmate of the year kommandes in!
[youtube][/youtube]
Glömde å skriva att han tror att jag ska jobba onsdag å torsdag nu i veckan men jag vet va jag ska göra sent på tisdagen jag ska bli sjukjonas70 wrote:Va ska man säga. jag tyckte det såg ut som att ni inta hade roligtÅ vad fick jag göra då Jobba jobba å åter jobba.
Jag hade bytt med en på jobbet så att jag skulle kuna köra men han ringde sent på fredagen å sa att han va sjuk![]()
![]()
Så vilken tur att ni inte hade roligt
.
Det va skönt å höra Tur att man har semester i 7 veckor nu så man kan köra lite nu dåDave wrote:Hehehe....ja vi hade asträligt.....hela dagen....
Malte wrote:Här kommer mitt korta 55minuters bidrag ifrån helgen..
Även om ni inte orkar kolla allt så kolla varjefall 34 minuter in i filmen så få ni se Playmate of the year kommandes in!![]()

Det var det Lusse! Mycket trevlig tillställning! Mecka ihop din bil nu så du inte missar nästa gång!Lusse wrote:Fan.. det där var kul...Och naturligt vis så missar man det.. Nu måste haft jäkligt kul. Med både det ena och andra....,![]()
Ja jag har alltid fått höra att man ska bjuda på sig självMalte wrote:Haha! Där kom dom! Forumets egna lilla transvestitmaskot! Love ya!
Årsmodellen på Dodgen är -71 om inte minnet sviker men tack för bildernaBjuggen wrote:Nja... Sensuren funkar kasst i konungariket skaraborg!!!!
Det dök ju upp ett gäng fryntliga raggare med en prima Dodge av okänd årgång.
Du missade helt klart nått, men allt kan inte klaffa alla dagar, du är ändå välkommen nästa gång när det nu blir, det får "klubbens" höhö *host* (mitt val) ordförande David ha koll på! (med risk för att jag åker påLusse wrote:Fan.. det där var kul...Och naturligt vis så missar man det.. Nu måste haft jäkligt kul. Med både det ena och andra....,![]()
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests