Jo det har du juh iofs rätt i. Haha. Skulle dom ha den möjligheten så skulle man va fullskiten med skulderhuSSe wrote:det är ju tur detRobZy wrote:går juh tyvärr inte att ta på delbetalning hos dom
Trimpipor till HPI Baja 5B/T
Re: Trimpipor till HPI Baja 5B/T
fortsättning från en annan tråd....
maxlundblad, 175 dollar kostar pipan
http://www.cpiracing.com/hpi-5b5t-tuned-pipe" onclick="window.open(this.href);return false;
Direktlänk, http://www.cpiracing.com/store/index.ph ... roductId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
maxlundblad, 175 dollar kostar pipan
http://www.cpiracing.com/hpi-5b5t-tuned-pipe" onclick="window.open(this.href);return false;
Direktlänk, http://www.cpiracing.com/store/index.ph ... roductId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
blir billigare i pund va? den ser helt klart intressant ut.
ska du beställa en sån marcusB?
ska du beställa en sån marcusB?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Jag har bara hittat cpis egna butik som säljer den.
Det lutar åt en beställning ja... kan inte köra SS-pipan längre för då blir jag slaktad av grannarna
Det lutar åt en beställning ja... kan inte köra SS-pipan längre för då blir jag slaktad av grannarna
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
ja men du kan väl välja vad du vill betala i för valuta, euro,pund eller dollarmarkusb wrote:Jag har bara hittat cpis egna butik som säljer den.
Jag tror jag ska beställa en sån lite längre fram,inte just nu. Får härda grannen lite till
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Ja du har rätt angående punden.
92,36 pund är 1032:-
175 dollar är 1272:-
Förstår inte riktigt varför det är billigare med pundet. Nån förklaring på det nån?
Ja dom verkar helt klart nöjda med den i americat, den sitter väl skyddad på bilen.
EDIT: Frakten var väldigt dyr på pipan från CPI. Mer än dubbla fratkostnaden DDM tar för en pipa.
92,36 pund är 1032:-
175 dollar är 1272:-
Förstår inte riktigt varför det är billigare med pundet. Nån förklaring på det nån?
Ja dom verkar helt klart nöjda med den i americat, den sitter väl skyddad på bilen.
EDIT: Frakten var väldigt dyr på pipan från CPI. Mer än dubbla fratkostnaden DDM tar för en pipa.
Fick tips om largescalerc.com på hbf och han säger att dom får in sb-versionen runt den 8e så då ska det beställas!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Nice filmen där nice
.. E det bara 26 cc ss motor å pipa???
Losi 5ive-T Grafil Bodies. G-Raptor
- J.A racing
Nej det är säkert nått mer + att det är kortat chassie på den.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
oki.. min åker med bakhjulen då å då men måste var lite gräs blandat med grus där ja kör då..
- J.A racing
En Baja som går på bakhjulen har för klen motor, de lärde Egon mig i fredags.Speedup wrote:oki.. min åker med bakhjulen då å då men måste var lite gräs blandat med grus där ja kör då..
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
helt rätt för då är det rotation på hjulen.
och då spinner det istället att det greppar.
och då spinner det istället att det greppar.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
yeah he he ja vill ha annan motor.. men sist ja körde på ett ställe med mkt groppar gick min 3 drivaxel av... får köra på ställen där de e mera slätt istället när ja fått nya delar..ja tycker orginal räcker ennu eftersom den vill resa sig så de duger gott 
Jag jagar mest bottendrag då jag tycker rappt ax är sjukt gött. Jag är väl lite skadad av alla mina övermotoriserade borstlösa småbilar 
I filmen kör han med 29.5cc och kortat chassi. Med mina blivande 29cc och originallängd på chassit så hoppas jag på sånt ös som J.A säger, att det spinner istället för att wheela.
Wheelies gör ingen glad....
Måste beställa nya drivaxlar eftersom mina är vridna 45 grader nu på båda sidor. Skiftade sida och hoppas på att kunna vrida tillbaka dom utan att dom går av, hehe
I filmen kör han med 29.5cc och kortat chassi. Med mina blivande 29cc och originallängd på chassit så hoppas jag på sånt ös som J.A säger, att det spinner istället för att wheela.
Wheelies gör ingen glad....
Måste beställa nya drivaxlar eftersom mina är vridna 45 grader nu på båda sidor. Skiftade sida och hoppas på att kunna vrida tillbaka dom utan att dom går av, hehe
okidoki he he el har ja men tröttna de ska ryka lite å vråla
jasså vrf korta chassit då??
wheeling gör mig glatt att de går med orginal motor trodde ja inte man skulle kunna med orginal efter ja nålat henna maximalt.. men att de wheelar hela tiden gör att körningen blir svårare..
ja ska med beställa nya drivaxlar å koplingskydd på swedrc..
ja har ju bara orginal borde de inte räcka med hpi axlarna då??
jasså vrf korta chassit då??
wheeling gör mig glatt att de går med orginal motor trodde ja inte man skulle kunna med orginal efter ja nålat henna maximalt.. men att de wheelar hela tiden gör att körningen blir svårare..
ja ska med beställa nya drivaxlar å koplingskydd på swedrc..
ja har ju bara orginal borde de inte räcka med hpi axlarna då??