http://www.rc-car-boxenstop.de/product_ ... 5530807f48

apropå mcd platta, jag har en evo2 botten platta som ligger o dräller????Rallyfinnen wrote:Ja, bottenplattan är vek på dom.. du kanske ska staga upp den i fronten som jag gjort?
Framför diffhuset kommer man inte ifrån att det viker sig förr eller senare, men tar du det lite lungt så ska den nog klara sig skapligt med staget, och en mjuk bumper i fram (du får kolla 'facit' i min tråd)
Jag har inte böjt plattan som du gjorde (antagligen tack vare staget), men den har vridit sig istället vid någon flygtur, så jag har också varit tvungen att rikta lite.
Egentligen skulle man göra en egen platta i bra material, eller använda en MCD platta..
Var det inte så att du hade kompisar som hade köpt CF också, men inte skruvat innan dom körde? Hur har det gått för dom? Ni kanske ska beställa en reservdelsbil ihop snart?
Jodå, det var det.....och den ena kopierade mitt arbete innan första start, och den andra går inte alls längre, och den snubben har tappat lusten......Rallyfinnen wrote:Var det inte så att du hade kompisar som hade köpt CF också, men inte skruvat innan dom körde? Hur har det gått för dom? Ni kanske ska beställa en reservdelsbil ihop snart?
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests