J.A racing wrote:Jodå jag hittar körde tankbil förrut då åkte jag till Bergs oljedepå (Statoil), vänster upp vid Nacka forum.
Ahha, nästan hemma ju..
J.A racing wrote:Jodå jag hittar körde tankbil förrut då åkte jag till Bergs oljedepå (Statoil), vänster upp vid Nacka forum.
Blir ev ett race till Barnens hus inom nån vecka kanske.Stelunex wrote:J.A racing wrote:Jodå jag hittar körde tankbil förrut då åkte jag till Bergs oljedepå (Statoil), vänster upp vid Nacka forum.
Ahha, nästan hemma ju..Då får du väl se till att palla dig norr över vid tillfälle..
Har du då en lucka så skrik till...J.A racing wrote:Blir ev ett race till Barnens hus inom nån vecka kanske.Stelunex wrote:J.A racing wrote:Jodå jag hittar körde tankbil förrut då åkte jag till Bergs oljedepå (Statoil), vänster upp vid Nacka forum.
Ahha, nästan hemma ju..Då får du väl se till att palla dig norr över vid tillfälle..
Tackar Kalle! Jo bilen börjar bli som ja vill nu.Kalleballe wrote:Fet bil Stellan. Blir lite avis på en del hop-ups du har. Men du har några års försprång så det känns ok. Dax att köra ihop snart? Förhoppningsvis är min bil redo för helgen som kommer nu. det är mitt mål i alla fall.
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests