Grattis till bilen, detta är nog den snyggaste av alla LS-bilar! En annan sak, nu kommer säkert några tycka att jag är elak men jag lyckas knappt förstå vad du skriver emellanåt? Som sagt ta inte illa upp men det blir lite svårt då, och då.Burnout wrote: dessa däck inte orginal från hpi utan Märket (HB) RODEOO TIRE dom mest passar bana jag troligt om mxt inte passar på sc kaross! pga för kaross låg mot hjul fanns annan passar däck är Pro-Line Trencher eller annan inte för stor då bara sliter på kaross!
Självklart kan juster höjd och kan går fixa då passar övrigt däck men blir bara konstigt utseende ut!
Jag allafalla nöjd med 5SC!
Kaross är stora trolig kan ha på som har widekitt kanske går!
5T mellan 5SC bara annorlunda är köregenskap och 5SC lite tyngre än 5T bara skillnad på gram!
5Sc har kraftig toe in!!!
ni om har fråga någon vill vet mer om just den så bara köra på!
Burnout`s FLUBBER Hpi 5SC 50cc baja
-
Elstängsel
Re: Burnout`s FLUBBER Hpi 5SC baja
Tyvärr före rullning jag måste som sagt kolla med diffen annars om inte kolla bara stå och taskigt diffensx3 wrote:Grattis killen!![]()
Ser tokfet ut!! Hoppas det kommer filmer när du är ute ochden, kanske floby i helgen?
Jag förstå dig pga jag är döv Annorlunda sätt skriv på svenska så!Elstängsel wrote:Grattis till bilen, detta är nog den snyggaste av alla LS-bilar! En annan sak, nu kommer säkert några tycka att jag är elak men jag lyckas knappt förstå vad du skriver emellanåt? Som sagt ta inte illa upp men det blir lite svårt då, och då.Burnout wrote: dessa däck inte orginal från hpi utan Märket (HB) RODEOO TIRE dom mest passar bana jag troligt om mxt inte passar på sc kaross! pga för kaross låg mot hjul fanns annan passar däck är Pro-Line Trencher eller annan inte för stor då bara sliter på kaross!
Självklart kan juster höjd och kan går fixa då passar övrigt däck men blir bara konstigt utseende ut!
5T mellan 5SC bara annorlunda är köregenskap och 5SC lite tyngre än 5T bara skillnad på gram!
-
Elstängsel
Aaha! Då förstår jag! Hoppas du inte tog illa upp, har mest blivit lite fundersam ibland när jag läst dina inlägg! Ursäkta! Återigen grattis till den fina bilen!Burnout wrote:Jag förstå dig pga jag är döv Annorlunda sätt skriv på svenska så!Elstängsel wrote:Grattis till bilen, detta är nog den snyggaste av alla LS-bilar! En annan sak, nu kommer säkert några tycka att jag är elak men jag lyckas knappt förstå vad du skriver emellanåt? Som sagt ta inte illa upp men det blir lite svårt då, och då.Burnout wrote: dessa däck inte orginal från hpi utan Märket (HB) RODEOO TIRE dom mest passar bana jag troligt om mxt inte passar på sc kaross! pga för kaross låg mot hjul fanns annan passar däck är Pro-Line Trencher eller annan inte för stor då bara sliter på kaross!
inga fara 
HB aka Hot Bodies ägs av HPI.Burnout wrote: dessa däck inte orginal från hpi utan Märket (HB) RODEOO TIRE dom mest passar bana jag troligt om mxt inte passar på sc kaross! pga för kaross låg mot hjul fanns annan passar däck är Pro-Line Trencher eller annan inte för stor då bara sliter på kaross!
Ska bli intressant att se om MXT passar eller inte! Samma sak med Sandbuster paddlar.
ja, så jag ska prova dom!Theo wrote:HB aka Hot Bodies ägs av HPI.Burnout wrote: dessa däck inte orginal från hpi utan Märket (HB) RODEOO TIRE dom mest passar bana jag troligt om mxt inte passar på sc kaross! pga för kaross låg mot hjul fanns annan passar däck är Pro-Line Trencher eller annan inte för stor då bara sliter på kaross!
Ska bli intressant att se om MXT passar eller inte! Samma sak med Sandbuster paddlar.
- sideburn80
Så du fick den till slut, skit kul för dig!!
Riktigt läcker
Riktigt läcker
är HPI. Det deras egna tillbehörs avdelning...Jag tror att MXT passar under karossen.HB aka Hot Bodies ägs av HPI.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
ja passar under kaross när stå inte kör Men när hoppa så däck och kaross tryck upp sliter så!Lusse wrote:är HPI. Det deras egna tillbehörs avdelning...Jag tror att MXT passar under karossen.HB aka Hot Bodies ägs av HPI.
som sagt jag ska prova dom!
Bara min teori kring dom
Prova så får vi se..Burnout wrote:ja passar under kaross när stå inte kör Men när hoppa så däck och kaross tryck upp sliter så!Lusse wrote:är HPI. Det deras egna tillbehörs avdelning...Jag tror att MXT passar under karossen.HB aka Hot Bodies ägs av HPI.
som sagt jag ska prova dom!
Bara min teori kring dom
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Du kan ju höja karrosen tillfälligt när du kör med MXT annars om det skulle ta i!
Okej så vi får se! 
OkejS 500 R wrote:Du kan ju höja karrosen tillfälligt när du kör med MXT annars om det skulle ta i!
Riktigt fräsch, det är något speciellt med short course bilar 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR