Robbans Budget Baja
Re: Robbans Budget Baja
Kul att bilen håller ihop bra
Brorsan funderar på att köpa en likadan fast SC modellen från Hobbyking.
Jag har väl kört ovanligt hårt med den för o vara migmnemonic wrote:Roligt att höra. Vad jag förstår så har du bashat rätt hårt eller ? Verkar kunna bli många roliga timmar. Även HPI går ju sönder så småningom. Vad tycker du och alla andra på forumet, ska jag slå till på en Rovan? Jag har ju rätt så mycket reservdelar från mina andra HPI Baja. Det är frestande för det där priset. Tyvärr så har man ju hört och läst om många dåliga exemplar men det var ett tag sedan.
Det bästa med detta kan vara att nybörjare kan köpa denna bil utan att behöva lägga 10-15000 kr på en märkes bil o på det viset komma in i LS träsket och sen med tiden köpa bättre grejer eller uppdatera denna med eftermarknads prylar mm.!
I helgen blir det bankörning, återkommer efter det o kanske med film bevis ochså
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
Turnigy Trailblacer BL 1/6
Associated SC10 4x4 Mamba pro
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
Ja det är ju bara att hoppas att den håller lika bra som min verkar göra. Intressant om fler testar.Kim wrote:Kul att bilen håller ihop braBrorsan funderar på att köpa en likadan fast SC modellen från Hobbyking.
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Karosserna på 5T och SC har varit rena skämtet i kvalitet från Rovan och KM mfl....Kim wrote:Kul att bilen håller ihop braBrorsan funderar på att köpa en likadan fast SC modellen från Hobbyking.
Minns inte vem det var som postade bilder efter första rullningen där karossen på hans 5T var totalt skrot efter bara nån minut.....!
Hoppas karosserna är bättre nu!
Jag tror ochså att karosserna är dåliga, min gick sönder ganska lätt tycker jag och samma sak på andra Kina bilar ja testat.Dave wrote:Karosserna på 5T och SC har varit rena skämtet i kvalitet från Rovan och KM mfl....Kim wrote:Kul att bilen håller ihop braBrorsan funderar på att köpa en likadan fast SC modellen från Hobbyking.
Minns inte vem det var som postade bilder efter första rullningen där karossen på hans 5T var totalt skrot efter bara nån minut.....!
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
min 5sc hpi kaross höll i ungefär 5 min, en liten rullning så va den sprucken och då har jag även limmat på gummilister från bil innan med metall kant inuti runt hela bilen för att den skulle hålla bättre. så ska nog vilja säga att dom håller riktigt kasst dom med.Dave wrote:Karosserna på 5T och SC har varit rena skämtet i kvalitet från Rovan och KM mfl....Kim wrote:Kul att bilen håller ihop braBrorsan funderar på att köpa en likadan fast SC modellen från Hobbyking.
men riktigt kul Robban att se din kina kopia vara så hållbar!
Bil såld och tråd kan låsas tack.. Bilen lever vidare på forumet.. 
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
-
Elstängsel
Sålde du grabbens födelsedags present alltså? 
Japp.!! O för pengarna får han köpa något annat kul, han gillade inte denna bil.!!!
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
mm mm