Page 2 of 2

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 07 May 2010, 23:20
by J.A racing
De verkar vara det va, som om spuren bottnar i pinjongen. Ryck loss spuren och känn går hjulen och klockan lätt då så är det lite tight spel bara, de slits in fort vid första körningen isåfall. :thumbsup:

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 07 May 2010, 23:21
by J.A racing
Jaha du var snabbare, gick klockan lätt också.

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 07 May 2010, 23:22
by huSSe
jävla tur att ena är plast drev isåfall :sunglasses:
tack för hjälpen j.a!

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 07 May 2010, 23:26
by J.A racing
De va så lite så :thumbsup:

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 07 May 2010, 23:27
by huSSe
om du menar den som går till motorn så gick den skit lätt.

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 08 May 2010, 07:20
by J.A racing
Ja pinjong drevet/kopplingsklockan, då är det bara att köra. Så nöter det till sig rätt fort :thumbsup:

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 08 May 2010, 08:31
by huSSe
vad är det som gör att det blir så här?
samma drev som original. bara skillnaden är
kopplings klockan drevet. ska se om det är samma
kugg antal på den som original.

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 08 May 2010, 10:35
by Mats B
TR plattan är väl aningen tightare mellan hålen helt enkelt...

Re: tjock/trög diff olja

Posted: 08 May 2010, 10:39
by Lusse
Kuggarna är aningens kraftigare på TR-drevet..