Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Okej.. Många intresserade. Vart åker vi???? Sandhem Eller Hawaii?
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Måste kolla med dom som har företräde på marken först i Sandhålan så inte dom ska träna......
FASEN också !!!
Nu skulle man ju haft iordning på bilen.....men det vetefasen om jag klarar tills på söndag.....

FASEN också !!!
Nu skulle man ju haft iordning på bilen.....men det vetefasen om jag klarar tills på söndag.....
Hinner jag som har ungar till förbannelse och dessutom har 20 mil att åka, så hinner du! Vad fan har du som är så viktigt?Carbon-Dave wrote:Måste kolla med dom som har företräde på marken först i Sandhålan så inte dom ska träna......
FASEN också !!!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Bara att bygga klart bänken, sen ska en motor portas,köras in och bänkas INNAN jag ska ha i den i bilen igen....och så måste diffen renoveras med nya lager, och nya drivkoppar monteras......annars är det lugnt !

Hur gjorde du förrut?!Carbon-Dave wrote:Bara att bygga klart bänken, sen ska en motor portas,köras in och bänkas INNAN jag ska ha i den i bilen igen....och så måste diffen renoveras med nya lager, och nya drivkoppar monteras......annars är det lugnt !
Att byta koppar och lager i diffen tar inte lång tid! Sluta skyll på småsaker! Mupp!
Nu "råkar" jag ju ha bilen i atomer här på golvet
Men räkar det bli träff i Sandhålan så lär jag inte vara långt bort
Men blir det Hawaiihålan vette tusan om jag kan då dottern har kalas (som jag inte nödvändigtvis måste närvara på då hon inte fyller förrän den 28:e) men kanske ett "jag vill dit igen"
Men räkar det bli träff i Sandhålan så lär jag inte vara långt bort
Men blir det Hawaiihålan vette tusan om jag kan då dottern har kalas (som jag inte nödvändigtvis måste närvara på då hon inte fyller förrän den 28:e) men kanske ett "jag vill dit igen"
Finns det möjlighet för dig att både få ihop bilen och kolla om vi får komma och hälsa på igen så kör vi i Sandhem tycker jag. Hör av dig om det är något du saknar.
Kollar möjligheten att köra i morgon, fortast möjligt, lämnar info på forumet från jobbet när jag vet, vad gäller delar så är det mesta på väg men osäkert om de hinner fram innan helgen, kan fixa en lista på "emergency" delar om ifall attMalte wrote:Finns det möjlighet för dig att både få ihop bilen och kolla om vi får komma och hälsa på igen så kör vi i Sandhem tycker jag. Hör av dig om det är något du saknar.
Låter bra! Bara att önska lycka till med båda uppdragen!
Jag och Bjuggen vill köra mer! Mycket mer! Så därför kommer vi att vara i Hawaiihåla söndagen 23/10 Kl13:00
Några flera som är sugna?
Malte (utan mössa)
Bjuggen (med mössa)
Några flera som är sugna?
Malte (utan mössa)
Bjuggen (med mössa)
Last edited by Malte on 19 Oct 2011, 11:04, edited 1 time in total.
Varför vänta till november? Kan vi ute köra i helgen???
Haha! bra tanke! skall givetvis stå månad 10! Ändrat!
Som det ser ut så kan jag faktiskt... (hoppas inget kommer ivägen denna gången
)
Vad hände sist gång? Du missade ju en kanonevent!
Jag var tvungen att akut åka och hämta min räser merca i Vinslöv. Så nu står den i gbg.