Instämmer till fullo, men då är det hästfolk på plats tyvärr....Bjuggen wrote:Nu vill jag inte verka märkvärdig och så men...... Vädret ser något bättre ut på söndag, ur fuktighetssynpunkt
Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Träffar i Sandhems sandhåla
- Dave
- Site Admin
Re: Sv: Träffar i Sandhems sandhåla
Det är ju fullt acceptabelt att folk som har långt att åka, blir hemma om vädret är kass !
Det ser ju inget vidare ut just nu....
Vetefasen om jag åker dit heller om det regnar.
Det ser ju inget vidare ut just nu....
Vetefasen om jag åker dit heller om det regnar.
- Dave
- Site Admin
Re: Träffar i Sandhems sandhåla
Vi får tillträde efter 13 på söndag.....är det bättre nu när vädret ser ut att bli kass imorgon ?

Funkar dåligt för mig.. Ska med på barnkalas 
Billös expertkommentator..
Jag måste tyvärr meddela att Lördagen den första September så kan jag inte koma på träffen.Skall jobba... Men om det blir på Söndag den andre så kommer jag...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
Riktigt tråkigt att höra att du måste jobba !Lusse wrote:Jag måste tyvärr meddela att Lördagen den första September så kan jag inte koma på träffen.Skall jobba... Men om det blir på Söndag den andre så kommer jag...
Ja vi får se lite närmare månasskiftet hur vädret ser ut.....men det ordnar sig på nåt sätt !
Men skall vi träffas nu på söndag istället för i morgon lördag? Ser lite blött ut i morgon...
- Dave
- Site Admin
Ska kolla med Gute, för min del funkar både lördag och söndag, men som sagt, regnar det imorron kan det kvitta.Malte wrote:Men skall vi träffas nu på söndag istället för i morgon lördag? Ser lite blött ut i morgon...
Söndagen ser betydligt bättre ut !
Halloj alla Sandhålebashare
Vad gäller träffar framöver så är jag tillgänglig alla dagar utom imorgon (18/8 pga släktkalas MEN det gäller bara eftermiddagen
sen är vi på Kolmården den 24-25/8 så alla andra dagar passar oss utmärkt)
Lite tvingad att kolla läget på vad ni hittat på sedan vi åkte på semester/bröllop i Juli
Gho5T ligger på laddning och nya batterier till handkontrollen är fixade, det jag känner lite är att jag saknar odubbade hjul till bilstackarn men de får inhandlas senare ty min FRU har tömt både bankkonto och plånbok på vårt bröllop
Fantastiskt bröllop och utmärkt semester för övrigt

Vad gäller träffar framöver så är jag tillgänglig alla dagar utom imorgon (18/8 pga släktkalas MEN det gäller bara eftermiddagen
Lite tvingad att kolla läget på vad ni hittat på sedan vi åkte på semester/bröllop i Juli
Gho5T ligger på laddning och nya batterier till handkontrollen är fixade, det jag känner lite är att jag saknar odubbade hjul till bilstackarn men de får inhandlas senare ty min FRU har tömt både bankkonto och plånbok på vårt bröllop
Grattis Guten!!!! Vad är väl ett par däck i jämnförelse??

Billös expertkommentator..
-
Andreas_jkpg
- Phone Number: 0707225455
- Dave
- Site Admin
Ja, nu verkar det ju som att regnet avtar imorgon runt lunch.....Andreas_jkpg wrote:Nyfiken bara vilket det blir i morgon eller på söndag
Fasen vad svårt detta är !
-
Andreas_jkpg
- Phone Number: 0707225455
Dave wrote:Ja, nu verkar det ju som att regnet avtar imorgon runt lunch.....Andreas_jkpg wrote:Nyfiken bara vilket det blir i morgon eller på söndag![]()
Fasen vad svårt detta är !
jo det är ju det
baja 5T 29cc
- Dave
- Site Admin
Det handlar ju om eftermiddag oavsett lördag eller söndag som det verkar nu, och då gör vi så att jag åker dit imorgon och kommer att vara på plats från 13 och framåt.
Blir vi bara några stycken som fixar banmarkering så ska det snart vara klart, och vi kan kanske köra lite istället !

Blir vi bara några stycken som fixar banmarkering så ska det snart vara klart, och vi kan kanske köra lite istället !

- Dave
- Site Admin
Som den velepotta jag är, ändrar jag mig nu efter lite diskussioner med Pastorn....
Vi träffas enbart söndag 19/9 i Sandhålan för lite grävande och fixande av banmarkering/smygbashande emellanåt.
Viktigt att vi inte är där innan 13:00 bara !
Ridträning pågår på området, och dom ska vi inte störa !
Alla som ska med, ses vid affären klockan 13:00 och så åker vi gemensamt ut till banan !

Vi träffas enbart söndag 19/9 i Sandhålan för lite grävande och fixande av banmarkering/smygbashande emellanåt.
Viktigt att vi inte är där innan 13:00 bara !
Ridträning pågår på området, och dom ska vi inte störa !
Alla som ska med, ses vid affären klockan 13:00 och så åker vi gemensamt ut till banan !