Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Träffar i Sandhems sandhåla
Jag ska försök göra klar min 50cc så kan med den också!

- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Brutalt Pontus !Burnout wrote:Jag ska försök göra klar min 50cc så kan med den också!![]()
Hoppas du får det att funka !
Vore ju skitkul att se den in action !!!
Ja, jag tror klarar hinner klar den tills 16/6Dave wrote:Brutalt Pontus !Burnout wrote:Jag ska försök göra klar min 50cc så kan med den också!![]()
Hoppas du får det att funka !
Vore ju skitkul att se den in action !!!
![]()
![]()
Har vi något klockslag bestämt?
så tidigt som möjligt men även att vi håller på så länge som möjligt. jag har en skara med besökare/publik som vill komma, en del kan dock inte komma före 14:00 typ.
så tidigt som möjligt men även att vi håller på så länge som möjligt. jag har en skara med besökare/publik som vill komma, en del kan dock inte komma före 14:00 typ.
- Dave
- Site Admin
Jag har sagt 11:00 vid affären i Sandhem till dom jag lockat dit, och som inte hittar själva.BajaGute wrote:Har vi något klockslag bestämt?
Borde vara hyffsat lagom för de som har en bit att åka också.
Ger oss också några timmar på morgonen att fixa till "det sista" !
jag bor granngårds å har köpt mig en sånn där radiobil & tänkte komma...
går de börja köra tidigare 10? vi kanske blir fler men måste åka ca 13.
behöver bara få fatt i ett styrservo.
om nån har ett så maila ( trialdanne@hotmail.com )
går de börja köra tidigare 10? vi kanske blir fler men måste åka ca 13.
behöver bara få fatt i ett styrservo.
om nån har ett så maila ( trialdanne@hotmail.com )
Blir nog bra det, jag kommer att sätta upp en skylt ute vid vägen samma dag så de ska bli lättare att hitta in, även en skylt för P inne vid banan så inte alla trängs närmast banan.Dave wrote:Jag har sagt 11:00 vid affären i Sandhem till dom jag lockat dit, och som inte hittar själva.BajaGute wrote:Har vi något klockslag bestämt?
Borde vara hyffsat lagom för de som har en bit att åka också.
Ger oss också några timmar på morgonen att fixa till "det sista" !
Dom som känner att dom råkar ha en skvätt färg stående, typ svart, mörkgrå, grön, mörkgrön får gärna skänka detta sort eller blankhet kvittar typ bara det fäster på de flesta underlag.
Ja, jag bor ganska långt borta så jag kommer typ 11 el 12 kl
Ska blir kul se att hur går med 50cc. Jag tror inte ska köra med twin eftersom har inte team cage buren på
Ska blir kul se att hur går med 50cc. Jag tror inte ska köra med twin eftersom har inte team cage buren på
Hoppas Twin kommer med i alla fall, då jag inte har fått smaka på den live tidigare, kan vara kul att se "spektaklet"Burnout wrote:Ja, jag bor ganska långt borta så jag kommer typ 11 el 12 kl![]()
För övrigt är alla välkomna
Ja jag kan köra utan team cage så bara jag får köra långsam men då då lite fullgas oxåBajaGute wrote:Hoppas Twin kommer med i alla fall, då jag inte har fått smaka på den live tidigare, kan vara kul att se "spektaklet"Burnout wrote:Ja, jag bor ganska långt borta så jag kommer typ 11 el 12 kl![]()
För övrigt är alla välkomna
Jag självklart ta med twin och 50cc
smhi.se och yr.no sagt ska blir regn på lördag 
- Dave
- Site Admin
Ja vädret ser ju onekligen trist ut än så länge, men prognosen går åt rätt håll nu....
Det såg värre ut igår, men vi avvaktar till fredag så ser vi hur det utvecklar sig !
Är ju inte värre än att vi får flytta till en annan helg om det skulle bli skitväder !

Det såg värre ut igår, men vi avvaktar till fredag så ser vi hur det utvecklar sig !
Är ju inte värre än att vi får flytta till en annan helg om det skulle bli skitväder !
okey!Dave wrote:Ja vädret ser ju onekligen trist ut än så länge, men prognosen går åt rätt håll nu....
- Dave
- Site Admin
Nu börjar vädret rätta sig till lite......hoppas det håller i sig nu bara !
Är bra sugen på att köra lite nu !!!

Är bra sugen på att köra lite nu !!!
Hallå...
Ser ut okey väder imorgon... Svårt tror på smhi och yr.no dom är olika sätt...
Jag vill bara vet hur många ska med??
1.Burnout
Ser ut okey väder imorgon... Svårt tror på smhi och yr.no dom är olika sätt...
Jag vill bara vet hur många ska med??
1.Burnout