Äsch.. jag som tänkte shoppa tändstift av digLusse wrote:Jag kan tyvärr inte komma Har problem med stora bilen.Måste greja med den.![]()
Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Träffar i Tunarp Bashland (Sandhem)
Maverick blackout MT L 29cc DTE
Hpi baja 5T kraken 32cc
Hpi baja 5T 30.5cc X2e
30°n DBN buggy 29cc
Hpi baja 5T kraken 32cc
Hpi baja 5T 30.5cc X2e
30°n DBN buggy 29cc
- KaptenMagnus
- Phone Number: 0709475583
Fan blir inget för min del i alla fall. Skulle bara ladda batteriet och slänga på nya damasker till drivaxlarna när jag upptäckte det största glappet jag någonsin känt utan att kulorna ramlar ut. Precis allt både i växellådan och diffen glappade. Uppenbarligen va det styggt att köra i Vimmerby. Men ni får ha en bra dag i morgon gubbar.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
jag har en komplett diff över, dock har dave tjingat denKaptenMagnus wrote:Fan blir inget för min del i alla fall. Skulle bara ladda batteriet och slänga på nya damasker till drivaxlarna när jag upptäckte det största glappet jag någonsin känt utan att kulorna ramlar ut. Precis allt både i växellådan och diffen glappade. Uppenbarligen va det styggt att köra i Vimmerby. Men ni får ha en bra dag i morgon gubbar.
Losi 5ive-T 32cc
http://www.largescale.nu
http://www.largescale.nu
Färdigpackad inför morgondagen.....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kollade precis vädret och vi kommer att få en perfekt dag imorgon!
Upp i ottan och packa bilen så man klarar sig hela dagen!

Upp i ottan och packa bilen så man klarar sig hela dagen!
- Dave
- Site Admin
Vansinnigt träligt Lusse!Lusse wrote:Jag kan tyvärr inte komma Har problem med stora bilen.Måste greja med den.![]()
Lär sakna dig imorgon!
Det kanske hinns med en träff innan säsongen är slut.Dave wrote:Vansinnigt träligt Lusse!Lusse wrote:Jag kan tyvärr inte komma Har problem med stora bilen.Måste greja med den.![]()
Lär sakna dig imorgon!
![]()
![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Trist, jag renoverade hela drivlinan från kopplingen till hjullagren innan vimmerbyträffen... Ett jävla mek... Fick sista delarna dagen innan träffen..KaptenMagnus wrote:Fan blir inget för min del i alla fall. Skulle bara ladda batteriet och slänga på nya damasker till drivaxlarna när jag upptäckte det största glappet jag någonsin känt utan att kulorna ramlar ut. Precis allt både i växellådan och diffen glappade. Uppenbarligen va det styggt att köra i Vimmerby. Men ni får ha en bra dag i morgon gubbar.
-
The new guy
- Phone Number: 0735304079
Dave wrote:BASH DAY!!!!!
![]()
![]()
Lite kaffe, frukost en snabb dusch sedan iväg, har ju en bit att köra 
Har ju inte gått igenom bilarna men det går nog....
Har ju inte gått igenom bilarna men det går nog....
Åter en helt fantastisk dag med er alla gubbar!
Efter att kommit hem till linkeboda, svalt lite grillat och en Cognac så kan man sammanfatta dagen som inte så smått fantastisk. Ni gör ett kanonjobb alla inblandade(på alla banor jag varit)!!!
Ser fram mot nästa träff, på återseende
Ps. Vad heter er fb-sida?
Efter att kommit hem till linkeboda, svalt lite grillat och en Cognac så kan man sammanfatta dagen som inte så smått fantastisk. Ni gör ett kanonjobb alla inblandade(på alla banor jag varit)!!!
Ser fram mot nästa träff, på återseende
Ps. Vad heter er fb-sida?
Kraken Vekta.5
HPI Baja 5...?
HPI Baja 5...?
Vansinnigt kul att köra lite igen!!! Genomproffsigt arrangemang som vanligt av Sandhemsgänget och den knubbige från Åsarp
. Kul att träffa en massa nytt folk med.. Riktigt goa fajter på banan men inget gruff.. Inte en skruv på bilen pajade heller!!! 
Billös expertkommentator..
Tackar för en toppenbra dag, blev otroligt mkt kört
Hoppas torpederingen av robban inte gav för stora skador
Hoppas torpederingen av robban inte gav för stora skador
Maverick blackout MT L 29cc DTE
Hpi baja 5T kraken 32cc
Hpi baja 5T 30.5cc X2e
30°n DBN buggy 29cc
Hpi baja 5T kraken 32cc
Hpi baja 5T 30.5cc X2e
30°n DBN buggy 29cc
- Dave
- Site Admin
Precis hemkommen från en smått fantastisk dag på Bashland!
Suverän uppslutning och mycket kul körning!
Den nya bansträckningen funkade också över förväntan faktiskt!
Särskilt kul att vi återigen hade långväga gäster och även ett par nya ansikten igen.
Vi ser hela tiden saker som måste förbättras, men vi ser också mycket som faktiskt fungerar väldigt bra!
Det är inte utan att man känner en stor tillfredställelse när man ser folk som har kul på området!
Kul att arrangera en träff när folk som dyker upp är både trevliga och hjälpsamma!
Vi har inte för avsikt att slå igen Bashland för året, och det kommer att bli fler körningar i höst, men vi får ändå se detta som en säsongsavslutning.
Stort tack till alla som hjälpt till under dagen med både bilvändande och fixande med banan!
Ingen nämnd, ingen glömd!
Nu hoppas jag ni fyller på foto och filmtrådarna ordentligt!
Själv fick jag inte mycket filmat tyvärr!
Om nån filmade a-finalen skulle jag gärna se första varvet av den igen!

Suverän uppslutning och mycket kul körning!
Den nya bansträckningen funkade också över förväntan faktiskt!
Särskilt kul att vi återigen hade långväga gäster och även ett par nya ansikten igen.
Vi ser hela tiden saker som måste förbättras, men vi ser också mycket som faktiskt fungerar väldigt bra!
Det är inte utan att man känner en stor tillfredställelse när man ser folk som har kul på området!
Kul att arrangera en träff när folk som dyker upp är både trevliga och hjälpsamma!
Vi har inte för avsikt att slå igen Bashland för året, och det kommer att bli fler körningar i höst, men vi får ändå se detta som en säsongsavslutning.
Stort tack till alla som hjälpt till under dagen med både bilvändande och fixande med banan!
Ingen nämnd, ingen glömd!
Nu hoppas jag ni fyller på foto och filmtrådarna ordentligt!
Själv fick jag inte mycket filmat tyvärr!
Om nån filmade a-finalen skulle jag gärna se första varvet av den igen!