Bash för er i Göteborgsområdet Söndag 8/5
Re: Bash för er i Göteborgsområdet Söndag 8/5
Jag kommer iaf åka dit... Har konstiga ryckningar i vänster pekfinger 
jag har en gps kan mata in kordinationerna i den tror jag
det ligger ju typ stenugnssund du bor ju på vägen nästan... säg något ställe runt partille som vi kan träffas vid.... typ kl 12 eller ?
jobbar sent i dag och måste ladda batterierna innan jag sticker i morgon
det ligger ju typ stenugnssund du bor ju på vägen nästan... säg något ställe runt partille som vi kan träffas vid.... typ kl 12 eller ?
jobbar sent i dag och måste ladda batterierna innan jag sticker i morgon
Vi ska ju mot Kungälv. Vi kan mötas på tapen som ligger till höger efter Jordfallsbron,om du vet vad jag menar? kl12,00 ..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
inte en aning jag kör e6 mot oslo när kommer macken och vilket företag är detLusse wrote:Vi ska ju mot Kungälv. Vi kan mötas på tapen som ligger till höger efter Jordfallsbron,om du vet vad jag menar? kl12,00 ..
Om du kör av avfarten till Kungälv så ser du tappen på andra sidan av rondellen.Vet ej vad det är för bolag..
Ja ringer om jag inte hittar
Tappen ni snackar om e en Shellmack...
Är du med Jesper? Skall vi mötas vid Shell tappen kl12,00? Vid infarten till Kungälv.
ja det ska inte vara några konstigheterLusse wrote:Är du med Jesper? Skall vi mötas vid Shell tappen kl12,00? Vid infarten till Kungälv.
såg på flyg bilden att det fanns en sjö är det i närheten av den vi kommer köra ?
Det låter kul. Vill gärna se din båt i fart..
det vill jag med jag vill se om den flyter ensLusse wrote:Det låter kul. Vill gärna se din båt i fart..
Jo det finns gott om sjöar där uppe i krokarna. Jag tror faktiskt att jag skall göra er sällskap vid shell kl 12 om det e ok?
Jag står egentligen i startgroparna redan nu men om jag åker upp och börjar köra kommer bilen vara trasig lagom till att ni anländer.
Jag står egentligen i startgroparna redan nu men om jag åker upp och börjar köra kommer bilen vara trasig lagom till att ni anländer.
Har du inte provat den i badkaret. 
har ingetLusse wrote:Har du inte provat den i badkaret.
låter bra det är inte så att du råkar äga en lite eka eller en kanot ?PAN wrote:Jo det finns gott om sjöar där uppe i krokarna. Jag tror faktiskt att jag skall göra er sällskap vid shell kl 12 om det e ok?